اتاق حمل بار محصولی نوآورانه شرکت ماموت جهت نگهداری راحت و جادار عالی است. اتاق‌های حمل بار دارای یک ساختار ساندویچ پانلی است که راه‌حلی سبک و درعین‌حال قوی ارائه می‌کند و فضای ذخیره‌سازی زیادی را بدون به خطر انداختن عملکرد یا هندلینگ خودرو ارائه می‌دهد. این محصول برای به حداکثر رساندن ظرفیت ذخیره‌سازی طراحی شده‌ و درعین‌حال عناصر طراحی خارجی مانند آیرودینامیک را در نظر می‌گیرد.

اتاق حمل بار نیسان

نیسان همیشه در خط مقدم نوآوری در توسعه و طراحی تجهیزات اتاق حمل بار برای وسایل نقلیه بوده است. اتاق حمل بار نیسان به باکسی می‌گویند که روی شاسی نیسان سوار می‌شود. نیسان با مجموعه‌ای از گزینه‌ها مانند ذخیره‌سازی، سازمان‌دهنده‌های ذخیره‌سازی، ریل‌های بار قابل‌تنظیم و مواردی که به‌راحتی برای سفارشی‌سازی در دسترس هستند، به مشتریان خود این فرصت را می‌دهند تا دقیقاً آنچه را که برای وسایل نقلیه خود نیاز دارند، دریافت کنند.
با این تجهیزات اتاق حمل بار که به طور خاص بر روی وسایل نقلیه نیسان نصب شده است، سبب می‌شود تا رانندگان اطمینان حاصل کنند که خودروی آن‌ها با هر آنچه که نیاز دارند، در اختیار داشته و درعین‌حال به سطح بالایی از کارایی و راحتی دست می‌یابد. از این محصول به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا، سبک بودن برای حمل و نقل کالاهای تولیدی، مواد غذایی، مصالح و ماشین‌آلات استفاده می‌شود. شایان ذکر است؛ از این اتاقک‌های باری برای حمل و نقل کالاهای کوچک، بین‌شهری و کالاهای روزانه استفاده می‌شود.

اتاق حمل بار نیسان

مزایای اتاق حمل بار نیسان با استفاده از ساندویچ پانل

  • اتاق‌های حمل بار با استفاده از ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی شرکت ماموت می‌توانند طراحی منظم و کار آمدتری را در هنگام نگهداری اقلام مختلف ارائه دهند.
  • ساندویچ پانل مورد استفاده در این اتاقک‌های حمل بار دارای عایق بندی بالایی است.
  • طراحی اتاق حمل بار ماموت سر و صدای داخلی را کاهش داده و تجربه رانندگی راحت‌تری را برای رانندگان عزیز فراهم می‌کند.
  • اتاق حمل بار دارای یک سیستم قفل با کاربری آسان، قفسه‌های قابل‌ تنظیم و یک قاب تقویت شده است.
  • این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است تا حداکثر ظرفیت بار را فراهم کرده و درعین‌حال از یک محیط ذخیره‌سازی ایمن و مطمئن اطمینان حاصل کند.

مشخصات اتاق حمل بار نیسان ماموت

ضخامت درب عقب80 میلی‌متر
طول2370 میلی‌متر
عرض1700 میلی‌متر
ارتفاع1400 میلی‌متر
ضخامت دیواره‌های جانبی و سقف10 سانتی‌متر
ضخامت کف15 سانتی‌متر

نحوه ساخت اتاق حمل بار ماموت

اتاق حمل بار شرکت ماموت به طور مداوم در حال نوآوری است تا بتوان راه‌حل‌های اتاق بار بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای این منظور، آن‌ها دستگاه‌ها و فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای را برای ساخت اتاق‌های بار بزرگ خود توسعه داده‌اند. مواد اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز اتاق حمل بار نیسان ساندویچ پانل پلی اورتان و مواد عایق می‌باشد. این مواد بازده بالایی را در داخل اتاق‌های بار ارائه داده و در عین حال دوام دیوارها و سقف را نیز افزایش می‌دهند.

ساندویچ پانل

اتاق حمل بار نیسان ماموت

اتاق حمل بار نیسان ماموت یک گزینه جادار و مقرون به‌صرفه برای حمل و نقل انواع کالاها است. دارای ساختار ساندویچ پانلی بوده که آن را سبک وزن و درعین‌حال برای تحمل بارهای سنگین محکم می‌کند. با فضای داخلی سخاوتمندانه و طراحی ایمن، اتاق بار نیسان ماموت یک انتخاب ایده‌آل برای حمل و نقل کالا به روشی مقرون به‌صرفه است. این شرکت برای برطرف نمودن نیاز مشتریان خود هر روزه در تلاش است. درجه کیفیت محصولات خود را بالا برده و انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری را با بهترین و بالاترین کیفیت را، در خدمت مشتریان عزیز قرار دهد.

قیمت اتاق حمل بار نیسان

هزینه ساخت اتاق حمل بار با استفاده از پانل ساندویچی بسته به اندازه و مواد مورد استفاده می‌تواند متفاوت باشد. نیسان طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها و اندازه‌ها را در رابطه با اتاق‌های حمل بار خود ارائه می‌دهد و آن‌ها را به یک راه حل مقرون به صرفه برای هر نیاز حمل و نقل تبدیل می‌کند. عواملی مانند شرایط و نوسانات بازار کنونی در قیمت اتاق‌های بار نیسان تاثیر دارد. همچنین ابعاد و ضخامت ساندویچ پانل ماموت اتاق حمل بار نیسان نیز در تعیین قیمت کلی اتاق تاثیر بسزایی دارد.

یک دیدگاه در “اتاق حمل بار نیسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *