ساندویچ پانل ها (sandwich panel) به دلیل کاربرد آن و مصارف آنها در موارد مختلف از ساختاری نرم و سبک تشکیل شده اند. در واقع ساندویچ پانل از دولایه و فوم عایق بین آن تشکیل شده که میتوان آن را جایگزین مصالح ساختمانی، تیغه های آجری و سفالی نمود. از جمله ساندویچ پانل ها میتوان ساندویچ پانل پلی یورتان (polyurethane)، ساندویچ پانل پلی استایرن (polystyrene)، ساندویچ پانل ایکس پی اس (xps)، ساندویچ پانل پشم سنگ را نام برد. هر نوع ساندویچ پانل دارای ویژگی های خاص فیزیکی دارد که به دو شکل ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می شوند.

شرکت ماموت

شرکت ماموت با مجهزترین دستگاه های تولید ساندویچ پانل، اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده ساندویچ پانل در ایران است. که با گذشت چندین دهه، با استفاده از دانش، فن آوری و علم روز و با بهره گیری از تجربه افرادی مجرب و تخصص مهندسین توانسته انواع مختلفی از :

  • ساندویچ پانل
  • کانکس
  • انواع ورق های شیروانی
  • ساندویچ

پانل سردخانه ای، انواع کلین روم و انواع ویلاهای پیش ساخته را تولید کند. و …. را تولید نموده و به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر نماید. با تولید انواع ساندویچ پانل از لحاظ کیفیت، اندازه، نوع، رنگ و… شرکت ماموت توانسته بسیاری از نیازهای موجود در صنعت را پاسخگو است. و گامهای بسیار موثری در جهت پیشرفت و رفع نیازهای سازندگان و طراحان صنعت برداشته است. مواد اولیه مورد استفاده برای تولید انواع ساندویچ پانل و ساخت ویلاهای پیش ساخته و … از بالاترین کیفیت برخوردار است. و به دلیل گستردگی و سابقه این شرکت و استفاده از انواع مختلف ماشین آلات تولید انواع ورق در عرض های مختلف و بدوین هیچ محدودیتی در طول تولید می شود.

روش های تولید ساندویچ پانلتحویل فوری

برای تولید ساندویچ پانل ها از دو روش کانتینیوز (continues) و دیسکانتینیوز (discontinues) استفاده می کنیم.

ویژگی های ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های تولیدی به روش های بالا بسیار مقاوم در برابر زلزله، باد، طوفان و عایق در مقابل سرما و گرما، رطوبت، صدا و … است. به دلیل ضخامت بسیار کم ساندویچ پانل مورد استفاده در دیوارها، فضای غیر مفید از بین رفته و از فضاهای موجود استفاده بهینه می شود. و همینطور به دلیل دارا بودن وزن کم ساندویچ پانل های تولیدی در هزینه های پی سازی و اسکلت ساختمان های بلند صرفه جویی می شود. و هزینه کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی محصول تولید شده و تنوع در رنگ آن از دیگر ویژگی های ساندویچ پانل ها است. که استفاده از آنها در قراردادن لوله های آب و فاضلاب و کابل های برق به دلیل این ویژگ بسیارمورد توجه قرار می گیرد. سهولت در نگهداری و پاکیزگی آن و سرعت و راحتی در حمل و نقل ساندویچ پانل های تولید شده از دیگر خصوصیت هایی با اهمیت است. در تمامی مناطق و ارتفاعات به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.   قیمت ساندویچ پانل قیمت ساندویچ پانل تولید شده نسبت به اندازه عرض و طول آن و همچنین کیفیت و نوع آن تعیین می شود. شرکت ماموت با تولید ساندویچ پنل هایی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای اطلاع بیشتر از نوع و قیمت ساندویچ پانل ها و هرگونه راهنمایی در جهت استفاده از پانل ها :

  • در مکان های مختلف
  • متراژ آن
  • لیست قیمت ساندویچ پانل
  • رنگ های آن و … می

از دانش مشاوران ما به صورت رایگان بهره مند شوید. و با اطمینان خاطر بهترین و مرغوبترین ساندویچ پانل ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنید. تحویل فوری ساندوچ پانل از بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران، با بهترین و بالاترین کیفیت پس از دریافت سفارش شما،  از مهمترین ویژگی هایی است. که برای سفارش دهندگان ساندویچ پانل بسیار حائز اهمیت است و ما در تلاشیم که نیازهای شما را به طور مطلوب و آنچه خواست شماست تامین نماییم.