شرکت ترک پانل:

ترک پانل این شرکت به عنوان نماینده ی رسمی و انحصاری شرکت ترک پانل ترکیه ای در ایران مشغول به فعالیت است .شرکتی که در مورد آن بحث شد، وارد کننده ی انواع ساندویچ پنل سقفی و دیواری با ورق آلوزینک و فوم پلی یورتان از ترکیه به ایران و بعضا اجرای برخی پروژه های مهم آن می باشد .

زمینه های فعالیت شرکت ترک پانل :

  • ساخت سوله های صنعتی
  • ساخت سردخانه های زیر صفر و بالای صفر
  • ساخت ویلای پیش ساخته
  • ساخت انواع کانکس مسکونی ، اداری ، نگهبانی ، مهندسی و ..

این مجموعه علیرغم واردات ساندویچ پانل با کیفیت به دلیل دوری مرکز تولیدی از مرکز مصرفی ، انعطاف ناپذیری در تولید ابعاد درخواستی مشتریان ، طولانی بودن مسیر و طولانی بودن زمان تحویل ساندویچ پانل ها از زمان اخذ قرارداد مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و سطح فروش آن بطور چشمگیری کاهش پیدا کرده است . در حال حاظر عمده درآمد شرکت ترک پانل از راه نصب ساندویچ پانل و ساخت سوله است . این شرکت با سعی و تلاش فراوان می خواهد جایگاه خود را در بازار فروش ساندویچ پانل حفظ کرده و فروش خود را با تبلیغات گسترده افزایش دهد ولی متاسفانه همچنان جزء شرکت هایی است که فروش قابل ملاحظه ای ندارند و هر لحظه ممکن است بطور کلی از بازار رقابت ساندویچ پانل حذف شود .

این شرکت مانند شرکت اصفهان صنعت از جمله شرکت های معروفی است که در زمینه تولید ساندویچ پانلهای سقفی و دیواری فعالیت دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  شرکت فوق می‌توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.5ففف