miahn-1

شرکت میهن پانل در سال 81 توسط جمعی از متخصصین و مهندسین خلاق و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تهران تاسیس گردید. اهداف اولیه این شرکت تولید ساندویچ پانل و تری دی پانل و کناف در ایران معرفی گردید. اما با گذشت زمان صرفاً در عرصه تولید ساندویچ پانل توانست به موقعیت‌هایی نائل گردد. سطح تولیدات این شرکت حداکثر 1200 متر مربع است. که در رقابت با شرکت های بزرگی نظیر مجتمع صنعتی ماموت با ظرفیت روزانه 50000 متر مربع هیچ اقبالی در رقابت نداشته و صرفاً تامین کننده پروژه های کوچک و زوود بازده می باشد، این مجموعه به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه تولید داخل و نداشتن فن آوری فرآوری و تولید فوم پلی یورتان نظر شرکت های بزرگ و دولتی را نتوانسته جلب نماید و سطح تولید آن هرگز به سطح اسمی آن نزدیک نگردیده است.

دیدگاه کارشناسان در مورد ساندویچ پانل

از منظر کارشناسان ساندویچ پانل باید در 3 سطح مورد توجه قرار بگیرد 1-ورق 2-نوع فوم مصرفی 3- دستگاهی که تولید کننده ساندویچ پانل می باشد – ورق آلوزینگ و فوم پلی اورتان و دستگاه آلمانی بهترین حالت تولید ساندویچ پانل با کیفیت تلقی می گردد.

در صورتی که می‌خواهید در مورد شرکت میهن پانل اطلاعات بیشتری کسب نمایید می‌توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در سایت با کارشناشان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت نمایید.