ساندویچ پانل مناسب

ساندویچ پانل مناسب

ساندویچ پانل (پنل) به عنوان پوشش دیواری و سقف بهترین و مناسب ترین جایگزین برای سازه های سنتی پوشش ها و متریال سنتی است. امروزه به دلیل پیشرفت جهان علم و فناوری ، استفاده از سازه های آماده مانند ساندویچ پانل(پنل) افزایش یافته است. با توجه به افزایش تعداد تولید کنندگان در بازار و به وجود امدن بازار رقابتی موضوع انتخاب ساندویچ پانل مناسب بیش از پیش مهم شده است. در این مطلب به این موضوع که در انتخاب ساندویچ پانل(پنل) به چه مواردی باید توجه کرد میپردازیم. باشد که با استفاده از این مطلب بتوانیم در انتخاب نوع ساندویچ پانل شما را یاری دهیم … مواردی که در خرید ساندویچ پانل (پنل) حائز اهمیت است.

نوع ورق ساندویچ پانل

بهترین ورقی که در بازار موجود است و مورد تایید می باشد ورق آلوزینک است که در داخل کشور تولید نمی شود. اما این ورق از لحاظ استحکام و طول عمر دارای بیشترین بازده می باشد. ورق آلوزینک فلز گالوانیزه نورد شده است که ترکیبات آنها 55% آلومینیوم ، 43.4% روی و 1.6% میباشد. در درجه بعد ورق گالوانیزه بهترین ورق می باشد. ورقی که نامرغوب باشد بعد از مدت حدود 10 سال دچار زنگ زدگی میشود و سوراخ های کوچک و بزرگی در آن ایجاد خواهد شد.

ورق نامناسب ساندویچ پانل

ورق نامناسب که پس از گذشت زمان کوتاهی دچار زنگ زدگی و فرسایش می شود.” از مجتمع ایران خودرو میتوان به عنوان یک نمونه خوب برای ورق جنس مناسب نام برد. ورق به کار رفته در این ساختمان ها از مرغوب ترین نوع است و بعد از گذشت بیش از 20 سال هنوز اثری از خرابی در این ورق ها مشاهده نمی شود.

نوع فوم مصرفی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب ساندویچ پانل (پنل) باید به آن دقت کرد فوم است. فوم، موادی است که بین دو ورق قرار میگیرد . فوم پانل به عنوان عایق عمل میکند. میتوان گفت بهترین نوع فوم تولید شده فوم پلی یورتان است. بهترین عایق صوت و حرارت بوده و مورد تایید کارشناسان و ساختمان سازان است. اکثرا فوم های تولید شده در ایران از نوع xps است که در مقایسه با پلی یورتان قابل قیاس نیست.   شرکت ماموت شرکت ماموت با تولید ساندویچ پانل مناسب و مرغوب توانسته است بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل محسوب شود و در زمینه تحویل فوری ساندویچ پانل در رده های اول در بین تولیدکنندگان دیگر قرار گیرد و از مرغوب ترین ساندویچ پانل های شرکت ماموت ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری و  ساندویچ پانل سردخانه ای می توان نام برد. برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و نحوه نصب ساندویچ پانل می توانید به سایت مراجعه فرمایید.