فولاد ضد زنگ به عنوان یک فلز بسیار قوی اما قابل کار، مقاوم در برابر خوردگی و دماهای شدید شناخته شده است. این ویژگی‌ها به این معنی است که این فلز همه کاره به طور گسترده در تمام زمینه‌های زندگی، از صنعتی گرفته تا کاربردهای خانگی استفاده می‌شود.

ورق آلوزینک

آلوزینک یک فولاد نورد سرد است که با استفاده از یک پوشش خلاقانه متشکل از 55٪ آلومینیوم، 43.3٪ روی و 1.6٪ سیلیکون گالوانیزه شده، تشکیل شده است. ترکیب این پوشش باعث می‌شود که فولاد ضد زنگ 6 برابر بیشتر از فلز گالوانیزه، در برابر خوردگی مقاوم باشد. آلوزینک قوی و مناسب برای محیط‌های سخت مانند سقف‌‌ها و دودکش‌ها است. ورق فولادی موجدار آلوزینک از سیم پیچ فولادی، با غوطه وری گرم ساخته شده است.
سد آلومینیومی، یعنی پوشش اکسید آلومینیوم بسیار مقاوم، در اکثر محیط‌های اسیدی حل نمی‌شود و محافظت طولانی مدت، در برابر خوردگی ایجاد می‌کند. با این حال، روی محافظت مشابهی با ورق گالوانیزه گرم ارائه می‌دهد (به عنوان مثال در برابر موقعیت‌هایی مانند زمانی که فولاد در لایه سطحی به دلیل بریدگی‌ها و خراش‌های احتمالی بیرون می‌آید). در اصل، روی به جای صفحات فولادی واکنش نشان می‌دهد، زیرا از آن به عنوان حفاظت کاتدی یاد می‌شود. با هم افزایی محافظ آلومینیوم و روی، آلوزینک استحکامی بسیار فراتر از حفاظت ارائه شده توسط آلومینیوم و یا روی به تنهایی ایجاد می‌کند.

مزایای ورق آلوزینک در تولید ساندویچ پانل

  • این فلز معمولاً در صنایع عایق کاری و تهویه استفاده می‌شود. ورق آلوزینک با ارائه راه حلی موثرتر و هزینه کمتر، مزایای واضح بسیاری نسبت به سایر ورق‌های فولادی در ساخت ساندویچ پانل دارد.
  • به عنوان یک بستر خوب برای پوشش‌های آلی، آلوزینک این اجازه را می‌دهد تا به طور مستقیم رنگ دلخواه خود را، بدون عملیات اولیه وقت گیر اعمال کنید.
  • نحوه ساخت ورق آلوزینک سبب شده تا این لایه ورق فولادی عمر مفید ساندویچ پنل را افزایش دهد که در نتیجه عمر مفید سازه شما نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • ایده آل برای تولید پانل‌های طرح‌های متوالی
  • از دیگر مزایای ساندویچ پانل آلوزینک می‌توان به: نصب آسان و راحت، ضد لرزه بودن سازه ساخته شده با پانل آلوزینک، تعمیر و نگهداری آسان آن اشاره کرد.

ورق آلوزینک

کاربرد ورق فولادی موجدار آلوزینک

ورق فولادی موجدار آلوزینک عمدتاً برای ساختمان‌های صنعتی و عمرانی، انبار، صنایع سبک، ساختمان‌های خاص، کشاورزی، سردخانه‌ها و به ویژه برای پانل‌های سقف ساختمان‌های عمرانی و تزئینات پوشش دیوار استفاده می‌شود.

رال رنگی ساندویچ پانل آلوزینک ماموت

رنگ ساندویچ پانل تاثیر بسیار زیادی در نمای ساختمان و سالن کارخانه و یا کارگاه تولیدی دارد. ساندویچ پانل آلوزینک ماموت در رنگ بندی مختلف بسته به درخواست مشتریان عزیز تولید می‌شود. رنگ‌های موجود جهت تولید ساندویچ پانل ماموت رنگ‌های اصلی و ترکیب آن‌ها است که 210 رنگ مختلف را در برمی‌گیرد. هر طیف رنگی در رال رنگی پانل‌ها دارای کدهای مخصوص هستند.

انواع ساندویچ پانل آلوزینک

ساندویچ پانل آلوزینک به دو نوع سقفی و دیواری تقسیم می‌شود. که هرکدام از آن‌ها دارای خواص و ویژگی‌های بخصوصی هستند و در موارد مختلف کاربرد دارند.

ساندویچ پانل سقفی آلوزینک

ساندویچ پانل سقفی شرکت ماموت با ورق آلوزینک جهت استفاده در سقف کاربرد دارد. این نوع از ساندویچ پانل‌ها به صورت گام‌های ذوزنقه ای و شکل اورلپ تولید می شوند. این ساختار مانع نفوذ آب به داخل سازه می‌شود و در طول‌های بلند قابلیت اورلپ شدن روی هم می‌دهد. ساندویچ پنل سقفی ماموت به دو صورت دو رو ورق آلوزینک و یک رو ورق آلوزینک تولید می‌شود.

ساندویچ پانل آلوزینک

ساندویچ پانل دیواری آلوزینک

ساندویچ پانل‌های دیواری ورق‌های آلوزینک از پیش رنگ شده، به صورت نورد شده داخل دستگاه قرار گرفته و بین آن‌ها فوم تزریق می‌شود.ساندویچ پانل دیواری آلوزینک ماموت در دیواره های سوله، کارگاه‌ها، ساختمان‌های مسکونی و اداری به کار برده می‌شود. ضخامت پانل دیواری آلوزینک ۴ الی ۱۲ سانتی‌متر می‌باشد. پنل دیواری آلوزینک در دو نوع پنل ساندویچی دو رو ورق آلوزینک و یا یک رو آلوزینک تولید می‌شوند و با ایجاد شیار روی آن‌ها استحکام فشاری را می‌توان تا حد مطلوبی بالا برد.

شرکت ماموت

استراتژی تجاری انعطاف‌پذیر و کارآمد، محصولات با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی، ما را به تامین‌کننده پانل ساندویچی با ورق‌های فولادی مقاوم در برابر آتش برای مشتریانمان تبدیل می‌کند. ما به خوبی می‌دانیم که کیفیت و خدمات، پایه و اساس بقای یک شرکت است، بنابراین ما همچنان به حمایت از مشتری و تعالی ادامه خواهیم داد. ما در شرکت ماموت مشتاقانه منتظریم تا فرصت همکاری با شرکت‌ها و مهندسان درسراسر خاورمیانه، برای توسعه مشترک و نتایج متقابل داشته باشیم.

قیمت ساندویچ پانل آلوزینک

برای اطلاع بیشتر در رابطه با قیمت ساندویچ پانل ماموت و مشخصات فنی ساندویچ پانل آلوزینک می‌توانید با مراجعه به سایت ساندویچ پانل ماموت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.