ساندویچ پانل سقفی قوس دار

ساندویچ پانل برای سقف های قوس دار

ساندویچ پانل برای سقف های قوس دار علاوه بر کارایی بالا در زمینه ساخت و ساز،در طرح های معماری خاص نیز یکی از بهترین مصالح است. طبیعت و ماهیت ساندویچ پانل در سختی و سبکی تعریف می شود و این سازه یک تناسب ایده آل برای به کارگیری در انواع پروژه های جدید است. یکی از این ایده ها به کارگیری ساندویج پانل در سقف های قوس دار است. ساندویچ پانل با توجه به جامعه امروزی و با رشد روز افزون جمعیت و نیاز به مسکن از مهمترین عوامل در صنعت ساختمانی است یکی از روش های سبک سازی ساختمان ها کاهش وزن بار ساختمان است،این امر با استفاده از پنل ساندویچی پیش ساخته صورت می گیرد. ساندویچ پانل از مصالح سبک ساخت و ساز است،که برای بسیاری از کاربری ها  استفاده می شود. ساندویچ پانل از دو بخش اصلی تشکیل می شود.

  • هسته میانی عایق که معمولا حجیم است.
  • ورق های واقع در دو طرف هسته بسیار قوی و معمولا نازک هستند.

عموما ساندویچ پانل ها با دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تولید و معرفی می شوند. ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری نیز به دسته های دیگری تقسیم می شوند که در زیر به آنها اشاره شده است.

ساندویچ پانل قوس دار

انواع ساندویچ پانل

افزایش قابل توجه در استفاده ساندویح پانل ها باعث عایق صوتی و حرارتی بالای این سازه است. استفاده در معماری های خاص،شست و شوی سریع،نصب آسان و … ساندویچ پنل را به محبوب ترین عنصر ساخت و ساز تبدیل می کند.   استفاده از ساندویچ پنل برای سقف قوس دار   ساندویچ پنل محدودیتی برای معماری های خاص ندارد. موارد استفاده از ساندویچ پنل برا یسقفذ قوس دار: انواع صنایع برودتی سردخانه سرویس های بهداشتی درمانگاه های صحرایی نمازخانه اماکن آموزشی تعمیرگاه سیلر انواع سوله دفاتر کارگاهی پست نگهبانی ویلاهای یک الی دو طبقه کانکس کانتیرها ورزشگاه ها ارزش کارایی این محصول به کارگیری از ساندویچ پانل در سقف قوس دار است. نصب ساندویچ پانل پیش ساخته به روی سقف های قوس دارهیچ محدودیتی برای استفاده از پنل ها در طرح های معماری ندارد. همین دلیل است که امروزه شاهد اجراهای سقف های قوس دار با این سازه ساختمانی هستید.

کانکس با سقف قوس دار از جنس ساندویچ پانل

کانکس به عنوان یکی از پر استفاده ترین سیستم های ساخت و ساز به شمار می آید. امروزه شاهد آن هستیم که تمامی کانکس ها به شکل مستطیل و سقفی مسطح ساخته نمی شوند. به دلیل استقبال بالا از کانکس از جنس ساندویچ پانل باعث شده است که  ظاهری زیبا به خود گرفته و در طرح ها و انواع مختلف نظیر کانکس با سقف قوس دار طراحی و ساخته شود. یکی از این موارد طراحی سقف قوس دار با کمک ساندویچ پنل می باشد.

ساخت کانکس با سقف قوس دار

کانکس از جنس ساندویچ پانل با شکل های گوناگونی بر اساس نیاز کاربر ساخته می شود حال این کانکس های قوس دار می توانند برای استفاده به عنوان ویلا ، درمانگاه یا موارد اضطراری مانند زلزله ساخته شوند. قیمت مناسب کانکس نسبت به سایر مصالح ساختمانی آن را به یک عنصر کاربردی محبوب تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که اجرای ساندویچ پنل برای سقف قوس دار در ابعاد مختلفی امکان پذیر است. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با تیم فروش ساندویچ پانل ماموت در وب سایت ما در تماس باشید و تمامی سوالات و خواسته های خود را مطرح سازید.