ساندویچ پانل در اردبیل

در این مقاله در مورد موضوع تولیدکنندگان ساندویچ پانل در استان اردبیل اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. برای اطلاع بیشتر در خصوص موضوع تولیدکنندگان ساندویچ پانل در استان اردبیل با ما در ارتباط باشید

ساندویچ پانل ماموت در استان اردبیل:

ساندویچ پانل از دسته مصالح ساختمانی پیش ساخته است.که در دنیای ساخت و ساز امروزه بسیار استفاده می‌شود، و در انواع مختلف تولید و عرضه می شود. ساندویچ پانل ماموت در اردبیل بیشتر در موارد زیر استفاده شده است:

  • ساختمان های صنعتی
  • سوله های صنعتی
  •  کارخانه ها

کاربری ساندویچ پانل در اردبیل:

ساندویچ پانل در اردبیل در اکثر کارخانه هایی که در شهرک صنعتی های اردبیل قرار دارد استفاده شده است. و دلیل این امر پیشگیری از آتش سوزی و نشر آتش به نواحی دیگر، جلوگیری از صدمات پس از زلزله و …است. که با توضیح فواید ساندویچ پانل این موضوع برایتان بیشتر توجیه می‌شود.

فواید ساندویچ پانل ماموت :

  • ساندویچ پانل ماموت به دو صورت ساندویچ پانل نسوز و دیر سوز تولید می شود
  • مقاوم در برابر زمین لرزه و رانش زمین
  • مقاوم در برابر باد و باران
  • قابلیت شستشو
  • مقاوم در برابر نفوذ و رشد حشرات
  • قابلیت کنترل میزان آلاینده های ورودی و خروجی
  • قابلیت استفاده در انواع اقلیم ها و کاربری ها
  •  عایق در برابر سرما و گرما،رطوبت و صوت

برای تهیه ساندویچ پانل در اردبیل با ما تماس بگیرید و توجه داشته باشید که می توانید خودتان ساندویچ پانل را انتخاب کنید اما بهتر است تا از مشاوره برای انتخاب ساندویچ پانل استفاده کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت جوابگوی شما باشد زیرا در غیر این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اشتباهات احتمالی قبول نمی کند.

موقعیت جغرافیایی استان اردبیل:

استان اردبیل یکی از استان ‌های شمال غربی کشور به مرکزیت اردبیل است. این استان در سال ۱۳۷۲  با تصویب مجلس از آذربایجان شرقی مستقل شد. مجتمع آبگرم سرعین در اردبیل باعث جذب دهها هزار نفر گردشگر از اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر به این استان شده است . در این استان تعداد زیادی شهرک صنعتی وجود دارد .در این شهرک ها انواع صنایع وجود دارد. هتل های بسیاری به جهت توریستی بودن استان اردبیل در این استان وجود دارند در اکثر این هتل ها از ساندویچ پانل و کناف و دیوار پیش ساخته جهت پوشش دیواره ها استفاده شده است .برای استحکام هرچه بیشتر سازه از اسکلت فلزی استفاده می شود.

در شهر های این استان همانند استان های دیگر از کانکس های آماده شرکت ماموت استفاده شده است. ازجمله موارد استفاده این کانکس ها می توان به کانکس های فروشگاهی ، bts ، کارگاهی ، کارگری و … اشاره کرد. جهت مشاهده لیست نصابان ساندویچ پانل کلیک کنید. از جمله شهرستان های این استان می توان به موارد زیر اشاره کرد: اردبیل ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، کوثر ، گرمی ، مسکین شهر ، نمین ، نیر

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در استان اردبیل:

انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری را می توانید از نمایندگی های شرکت ماموت تهیه کنید. در رابطه با صنعت این استان باید در نظر داشت که ۸ شهرک صنعتی و همچنین کارخانجات بزرگ ذوب آهن ، سیمان ، نساجی ، کشت و صنعت در این استان استقرار دارند.از نواحی و شهرک های صنعتی این استان می توان: شهرک صنعتی پارس آباد، شهرک صنعتی مشکین شهر، شهرک صنعتی خلخال، شهرک صنعتی اردبیل 1 و2 ،شهرک صنعتی گرمی،  شهرک صنعتی کوثر، شهرک صنعتی ساوالان، نواحی صنعتی نوجه ده ، روح کندی، بیله سوار،شکرآب گرمی، پارس آباد، مشکین شهر، نیر رضی را نام برد.

همچنین در این استان صنایع دیگری در حال احداث و راه اندازی می باشد.می توان در ساخت این بناها از سازه های آماده و دیوار پیش ساخته شرکت ماموت استفاده کرد در شهرستان سرعین بیشترین تعداد هتل را نسبت به دیگر نقاط گردشگری کشور می توان دید. در خیلی از این هتل ها و همچنین در شرکت ها و شهرک های صنعتی و کارخانجات این استان از ساندویچ پانل و دیوار پیش ساخته و کناف و کانکس های با کیفیت شرکت ماموت استفاده شده است. برای استحکام بالای سازه از اسکلت فلزی استفاده می شود در شهرهای این استان همانند دیگر استان ها در خیلی از پروژه ها از اسکلت فلزی و نیز از کانکس های کارگاهی ، کارگری ، فروشگاهی و… استفاده شده است.

نمایندگی شرکت ماموت در شهرستان های استان اردبیل:

شرکت ماموت در شهرهایی همچون: اردبیل- بیله سوار- خلخال- سرعین- مشکین شهر- نمین- نیر- پارس آباد- کوثر- گرمی در استان اردبیل نمایندگی دارد. جهت دریافت مشاوره و تهیه سازه های پیش ساخته ماموت با شماره های موجود در سایت ساندویچ پانل سازان تماس حاصل نمایید.