ساندویچ پانل در استان زنجان

ساندویچ پانل ماموت در استان زنجان:

در این مقاله تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان زنجان مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان زنجان با ما در این مقاله در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل در زنجان هنوز به صورت کامل شناخته شده و جایگزین مصالح ساختمانی سنتی گذشته نشده است. و دلیل این امر اطلاع رسانی کم و سنتی گرا بودن صنعت ساخت و ساز در این شهر است.

به همین دلیل ما قصد داریم، تا با معرفی ساندویچ پانل در زنجان گامی در جهت پیش برد صنعت ساخت و ساز در این استان برداریم.

در وهله اول ساندویچ پانل ماموت در همه شهرهای ایران دارای نمایندگی ست و شما می‌توانید برای تهیه ساندویچ پانل و سفارش ساندویچ پانل به نمایندگی های ساندویچ پانل ماموت و یا نمایندگی‌های ماموت در استان زنجان مراجعه فرمایید.

پروسه سفارش ساندویچ پانل به گونه ایست که شما با توجه به مشاوره مشاورین شرکت ماموت که هم می‌تواند حضوری و هم از طریق شماره هایی که در لینک تماس با ما ذکر شده باشد ساندویچ پانل مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از بدست آوردن اندازه های مورد نظر شما بخصوص با توجه به نقشه محل مورد نظر می‌توانید،آن را در طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید. پس از سفارش ساندویچ پانل توسط شما،کارخانه اقدام به تولید سازه های پیش ساخته سفارشی می‌کند. و در اندک مدتی این ساندویچ پانل به صورت پیش ساخته در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

ساندویچ پانل در زنجان را در محل مورد نظر تحویل گرفته و در کمترین زمان(به دلیل سبک بودن) توسط تیم نصابان ماموت نصب و اجرا می‌شود. پس از این ساندویچ پانل های نصب شده و در اصل سازه پیش ساخته ما توسط تیم بازرسی ماموت، بررسی شده و پس از تایید بازرس فوق، پروژه به صورت آماده شده و قابل بهره برداری به مشتری تحویل داده می شود.

توجه داشته باشید که ساندویچ پانل در زنجان در انواع ساندویچ پانل و با طرح ها و رنگ های متفاوت با توجه به سلیقه شما قابل سفارش است.

موقعیت جغرافیایی استان زنجان:

استان زنجان در قسمت شمال غربی کشور واقع است. استان زنجان که آن را فلات زنجان نیز می گویند، یکی از استان های با اهمیت ایران است  و از نظر ارتباط به دلیل استقرار بر محور ترانزیتى، نقطه ارتباطی مرکز با غرب و شمال غربی ایران است.

 اقتصاد این استان:

این استان در عرصه اقتصاد پیشرفت شایانی داشته است. هم در عرصه کشاورزی که محصولات این استان صادر می‌شود، و هم در عرصه صنایع . صنایع این استان علی رغم داشتن محدودیت های قانونی توسعه ظرفیت های تولیدی، پتانسیل قابل ملاحظه ای در جذب سرمایه گذاری در بخش صنعت دارد.از جمله شرکت های صنعتی مهم این استان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت ایران ترانسفو ، شرکت ملی سرب و روی ایران ، شرکت سیمان خمسه ،شرکت ایریکو ابهر ،  شرکت سیم و کابل ابهر ، شرکت نخ تایر و …

همچنین شهرستان زنجان دارای معدن غنی بسیاری است  که در حال بهره برداری است . از شهرک های صنعتی این استان را می توان موارد زیر را نام برد:

شهرک صنعتی ابهر ، خرمدره ، خدابنده ، زنجان ، طارم ، ایجرود ، ماهنشان ، انگوران و …

این استان از لحاظ معدنی نیز در سطح بالایی می باشد و دارای ۳۲۸ حلقه معدن می باشد به عنوان مثال سنگ تزئینی و نما ، ذغال سنگ و غیره. هتل های بسیاری به جهت توریستی بودن زنجان در این استان وجود دارند در اکثر این هتل ها از ساندویچ پانل و کناف و دیوار پیش ساخته جهت پوشش دیواره ها استفاده شده است .برای استحکام هرچه بیشتر سازه از اسکلت فلزی استفاده می شود. در شهر های این استان همانند استان های دیگر از کانکس های آماده شرکت ماموت استفاده شده است. ازجمله موارد استفاده این کانکس ها می توان به کانکس های فروشگاهی ،bts ، کارگاهی ، کارگری و … اشاره کرد.

شرکت ماموت در این استان نیز دارای نمایندگانی است برای مشاهده لیست نمایندگان شرکت ماموت کلیک کنید.

شهرستان زنجان از لحاظ تنوع معادن بسیار غنی بوده به طوری که در حال حاضر بالغ بر ۱۷۰ اندیس و ذخایر معدنی قابل بهره برداری و در دست اکتشاف و یا شناسایی شده در استان وجود دارد که شامل: سرب و روی، براسیت، سیلیس، خاک های صنعتی آنتی موان، تالک، پرلیک، سولفات منیزیم، آلونیت، منگنز، مس، آهن و سنگهای تزیینی (گرانیت، مرمری ، تراورتن، چینی و مرمر) و سنگ های آهکی و گچ و سنگ لاشه‌ است. این استان بزرگ‌ترین معادن روی خاور میانه را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در استان زنجان:

نمایندگی شرکت ماموت در استان زنجان : زنجان – قیدار – ابهر – خرمدره – آب بر – ماه نشان – زرین آباد – سلطانیه

این ساندویچ پانل ها را به صورت ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی می توانید در قیمت های مختلف تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کامل تر از سایر ویژگی های سازه های پیش ساخته و نمایندگی شرکت ماموت در استان ها به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل سازان مراجعه فرمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم