ساندویچ پانل در استان گیلاندر مقاله فوق موضوع تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان گیلان – رشت مورد بررسی قرار گرفته است. لذا در صورتی که تمایل دارید در خصوص تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان گیلان – رشت اطلاعات بیشتری به دست آورید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل ماموت در استان گیلان:

ساندویچ پانل از جمله مصالح ساختمانی پیش ساخته بوده که از جمله آن می‌توان به ساندویچ پانل ماموت در استان گیلان اشاره کرد. این ساندویچ پانل در انواع مختلف به مشتریان خواهان ساندویچ پانل با شرایط بسیار عالی ارائه می‌شود. ساندویچ پانل در شهر رشت از بهترین انواع ساندویچ پانل است. زیرا شرکت ماموت با قدمتی بیش از ۲۵ سال با جلب رضایت بسیاری از خریداران و صاحبان صنعت توانسته است‌،تا گامی بزرگ در جهت پیش برد صنایع جدید و مکانیزه به صورت پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز بر دارد. ساندویچ پانل ماموت با توجه به نوع ورق:

در انواع مختلفی و با توجه به هسته آن ها به دسته های:

  • ساندویچ پانل پلی استایرن
  • ساندویچ پانل پلی اورتان
  • ساندویچ پانل xps
  • ساندویچ پانل پشم سنگ
  • ساندویچ پانل پشم شیشه

قابل تقسیم است. تمام ساندویچ پانل های ذکر شده می تواند با دو ورق هم جنس مثلا ورق گالوانیزه یا دو ورق غیر هم جنس به عنوان مثال ورق گالوانیزه و ورق آلومینیوم پوشیده شود. سه لایه ساندویچ پانل در کنار هم با خصوصیات متفاوت، دارای فوایدی بسیار زیادی نیز هستند که فواید ساندویچ پانل دلیل همه تلاش صنعت گذاران برای تهیه ساندویچ پانل برای ساختمان های پیش ساخته است.ساندویچ پانل پیش ساخته ماموت عایق بسیار مناسب سرما و گرماست به همین دلیل در سردخانه ها و گرم خانه ها به شکل ساندویچ پانل سردخانه ای و…کاربرد دارد ساندویچ پانل ماموت مقاوم در برابر رانش زمین است مقاوم در برابر باد و باران،همچنین ساندویچ پانل ماموت مقاوم در برابر گرد و غبار و ورود حشرات است.از بهترین ویژگی های ساندویچ پانل ماموت داشتن انواع نسوز و دیر سوز است. ساندویچ پانل ارزان ماموت عایق بسیار مناسب صوت است. ساندویچ پانل دست دوم ماموت در گیلان عایق بسیار مناسب رطوبت است .به همین دلیل در شمال کشور و رشت ویلاهای پیش ساخته با این مصالح پیش ساخته بسیار به چشم می خورد. ساندویچ پانل در گیلان و رشت به دلیل جلوگیری از ورود حشرات و رطوبت بسیار پر کاربرد است.

موقعیت جغرافیایی استان گیلان:

استان گیلان  یکی از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلان ‌شهر رشت است. این استان دهمین استان پرجمعیت ایران و مرکز این استان شهر رشت دوازدهمین شهر پرجمعیت کشور است. استان گیلان یکی از پر تراکم ترین استان‌های ایران در بخش روستا نشینی است،و یکی از شهری نشده‌ ترین استان‌های ایران است. گیلان تقریبا هیچ منبع معدنی مهمی ندارد،و عمده منبع درامد محصولات کشاورزی و صنایع دستی است. کارخانه‌های برنج‌ کوبی و چای در سراسر استان از جمله: لاهیجان، لنگرود ، فومنات به چشم می خورد. از کارخانه‌های دیگر این منطقه می‌توان به کارخانه :

  • فراورده‌های ماهی و خاویار، کارخانه ابریشم ، تنباکو و لبنیات اشاره کرد.

نیروگاه‌های بادی در منطقه بادخیز رودبار و منجیل بزرگ‌ترین مزارع بادی ایران و خاورمیانه محسوب می‌شوند. شهرک صنعتی رشت یکی از پنج شهر صنعتی بزرگ ایران است.که در ۱۲ کیلومتری جنوب رشت واقع است،و دارای ۲۸۰ واحد صنعتی است. از جمله شهر های معروف این استان می توان به شهر های زیر اشاره کرد: رشت ، رودسر ، املش ، رودبار ، سیاهکل ، لنگرود ، لاهیجان ،آستانه اشرفیه ، شفت ، فومن ، صومعه سرا، بندر انزلی ، ماسال ، رضوانشهر ، تالش ،آستارا برای مشاهده لیست تمامی پروژه های ساندویچ پانل ماموت در سراسر کشور کلیک کنید.

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در گیلان:

شرکت ماموت در این استان نیز همانند دیگر استان های دیگر دارای نمایندگان معتبر است و با انجام دادن پروژه‌های بزرگ ساندویچ پانل در این استان توانسته است،بخش بزرگی از بازار این استان را نیز از آن خود کند. از جمله پروژه‌های بزرگ:

در استان می‌توان به کارخانه کاغذ سازی در شهر پونل اشاره کرد،که از ساندویچ پانل برای پوشش دیواره‌های این کارخانه استفاده شده است. از این سازه آماده فقط در کارخانه ها استفاده نمی شود می توان از آن جهت ساخت ساختمان های مسکونی استفاده کرد تا هزینه و زمان ساخت ساختمان کاهش یابد و سرعت ساخت سازه زیاد شود. برای مشاهده لیست نمایندگان شرکت ماموت در کلیک کنید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از لیست قیمت ساندویچ پانل، لیست نصابان معتبر ساندویچ پانل به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل ماموت مراجعه فرمایید. از همراهی شما متشکریم