ساندویچ پانل سقفی 

نصب این ساندویچ پنل سقفی به صورت شیب دار و تخت امکان پذیر است در انواع مختلف تولید می شود سه نوع می باشد و به بررسی انواع این پانل های سقفی می پردازیم پانل سقفی مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و سرما بسیار زیاد و گرمای بسیار زیاد می باشد وزن آن بسیار کم است طول وعرض آن بسیار زیاد نیست و وزن سازه را کاهش می دهد قابل حمل است و نصب بسیار ساده ای دارد ومقاوم در برابر زلزله می باشدو به سادگی برهم اتصال می یابد.

 

اجرای ساندویچ پانل سقفی

اجرای ساتدویچ پانل سقفی در سوله های ورزشی ، انبارها ،ساختمانها و کارگاههای صنعتی ، آشیانه های فرودگاهی ، پارکینگ در حیاط های بزرگ اماکن تجاری ، ویلاها وآلاچیق ها ی پارکها و حیاط خلوت ها و....امکان پذیر می باشد.

انواع ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل 3گام این نوع ساندویچ پانل 3 گام می باشد دارای لایه رویین مقاومت پوششی و ضخامت بوده است و طرح ذوزنقه ای 3 لاین است .
ساندویچ پانل 5 گام این نوع ساندویچ پنل 5گام دارای یلیه رویین ضخیم ومقاوم در برابر حرارت و برودت می باشد. دارای طرح ذو زنقه ای 5 لاین یا شادولاین می باشد.

 

جنس آن ورق گالوانیزه ،آلومینیوم، پلی کربنات طرح سفال ورق آلوزینک که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است می توانیم مقایسه ای بین جنسیت های متفاوت در پانل های سقفی اشاره کنیم البته قابل ذکر است
که درپانل های سقفی پلی کربنات طرح سفال :

 

پایداری رنگ مقاومت عالی در برابر بار

 

عایق صوتی با کیفیت بالا
مقاومت عالی دربرابر خوردگی
مقاومت در برابر آتش

پاک شوندگی راحت پایداری ابعاد
مقاومت در برابر آب
عایق الکتریکی
عایق حرارتی
سازگاری با محیط زیست سبز
نصب سریع

 

پانل های سقفی ورق گالوانیزه:

 

پایداری رنگ
مقاومت عالی در برابر بار
عایق صوتی با کیفیت بالا
مقاومت عالی دربرابر خوردگی
مقاومت در برابر آتش
پاک شوندگی راحت
پایداری ابعاد
مقاومت در برابر آب
عایق الکتریکی
عایق حرارتی
سازگاری با محیط زیست سبز
نصب سریع

ورق آلوزینگ

از طول عمر بالایی برخوردارند. پانل های سقفی و پانل دیواری و ... از طرح و رنگ های مختلف و متنوع بهره می گیرند و سبب زیبایی دو چندان پروژه می شوند. در برابر عبور اشعه ی فرا بنفش مقاومند. انواع ساندویچ پانل ها بهداشتی و از نظر سلامت کاملا مطمئن اند.