صادرات ساندویچ پانل توسط شرکت های بزرگ به کشورهای عراق ، کویت و ترکمنستان انجام می گیرد. در واقع صادرات ساندویچ پانل به این صورت انجام می گیرد. ابتدا تیم صادرکننده ساندویچ پانل ، نمونه ای از محصولات را فرستاده و برای سفارش گیری به نمایش می گذارند. پس از گرفتن سفارشات ساندویچ پانل، پانل های درخواستی را به شرکت ماموت مرکزی درخواست می دهند و منتظر دریافت قیمت ساندویچ پانل صادراتی می مانند. پس از تایید قیمت توسط مشتری ساندویچ پانل به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید شده و آماده صادرات و فروش می شود.

"<yoastmark

صادرات ساندویچ پانل

صادرات ساندویچ پانل می تواند تاثیر موثری در اقتصاد داشته باشد. امروزه ساندویچ پانل در زمره مصالح نوین و پرمصرف قرار می گیرد. این محصول کاربرد روزافزونی در ساختمان سازی و ساخت سازه، بناهای پیش ساخته، کانکس، سوله و … دارد. ساندویچ پنل ساختاری سبک و محکم است که از دولایه ورق فلزی با یک لایه عایق بسیار سبک بین آن ها تشکیل شده است. با توجه به شباهت فیزیکی این مصالح به ساندویچ نیز چنین نامی بر آن ها قرار داده اند.

با توجه به کاربرد پانل ها دو دسته ساندویچ پانل دیواری و سقفی را داریم. صادرات این مصالح پیش ساخته در انواع مختلف انجام میگیرد. عمدتا مواد تشکیل دهنده ی آن ها پشم شیشه ، پشم سنگ و پلی یورتان و پلی استایرن به عنوان عایق درونی و آلومینیوم ، آلوزینک و گالوانیزه به عنوان ورق های تشکیل دهنده می باشند. با توجه به کاربرد ساندویچ پانل دیواری و یا سقفی نوع این مواد نیز میتواند متفاوت باشد.

هرکدام از انواع پانل های سقفی و دیواری خود شامل زیر گروه هایی می شوند. برای مثال انواع پانل دیواری به شرح زیر می باشد.

ساندویچ پانل دیواری قفل دار
ساندویچ پنل دیواری نر و مادگی
پانل دیواری ساده
پانل ساندویچی پیچ مخفی
ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون
ساندویچ پانل اتاق تمیز

شما می توانید اطلاعات تکمیلی تر و نیز قیمت ساندویچ پانل را از کارشناسان ما دریافت کنید.

مزایای ساندویچ پانل

مزایای ساندویچ پانل مخصوصا نسبت به مصالح سنتی بسیار زیاد می باشد. به این ترتیب صادرات ساندویچ پانل در حال توسعه و گسترش می باشد. انواع ساندویچ پنل از جمله ساندویچ پانل پلی یورتان، پانل پلی استایرن و دیگر انواع پانل ساندویچی قابلیت صادرات دارند. مزایای این محصول شامل

تنوع رنگ

وزن کم

نصب و راه اندازی سریع و آسان

ضدقارچ و با دوام در برابر پوسیدگی

مقاوم در برابر زلزله

عایق حرارتی ، صوتی ، برودتی و رطوبتی

با توجه به پیوند مولکولی بالا این محصولات ماندگاری و پایداری بالایی دارند.
درنتیجه سازه های ساخته شده از آن ها ماندگاری زیادی خواهد داشت.
این موضوع به خصوص درباره ساندویچ پانل سقفی که در قسمت مهمی از ساختمان و به عنوان پوشش سقف به کار می رود اهمیت پیدا می کند.

حمل و نقل پانل ساندویچی بسیار راحت می باشد.
چرا که وزن کمی داشته و سبک هستند.
با توجه به این موضوع قابلیت جابجایی آسان، ارزان و سریع را دارند.
می توان ساندویچ پنل را در موقعیت ها و مکان های مختلفی استفاده کرد.
این امر نیز امکان صادرات ساندویچ پانل به گستره وسیعی را فراهم می کند.