فلاشینگ در ساندویچ پانل

فلاشینگ چیست

استفاده از فلاشینگ در ساندویچ پانل  بیشتر در نمای سقف شیروانی رواج دارد. فلاشینگ ابزاری است که در قسمت بام برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ آب به کار می رود. معمولا در مواقعی نظیر برف و باران به کار می رود. در واقع آبرو از تجمع برف و باران جلوگیری می کند.

انواع فلاشینگ

فلاشینگ نما آیینه ای فلاشینگ نمای آیینه ای از نماهای کلاسیک محسوب می شود این نوع فلاشینگ ها برای کاور نمودن سازه های شیروانی به کار می رود. فلاشینگ نما پله دار منظور از فلاشینگ نما پله دار این است که فلاشینگ آن از دو یا سه پله تشکیل شده است و دارای انعطاف پذیری بیشتری به نسبت طرح های دیگر است. نمای این طرح بسیار ساده است که با ضخامت و ابعاد دلخواه تولید می شود. فلاشینگ نمای هلالی فلاشینگ هلالی به دلیل آن که گچ بری آن به شکل هلالی است چشم انداز زیبایی در پوشش شیروانی ها ایجاد کرده است. در فلاشینگ های هلالی از انواع ورق های روغنی و گالوانیزه استفاده می شود. فلاشینگ نمای پشت بام فلاشینگی است که جهت استفاده در پشت بام، پنجره، قرنیز و سقف شیروانی کاربرد دارد. این نوع فلاشینگ از ریزش آب بر روی پشت بام جلوگیری می کند.

مزایای فلاشینگ نما

• از پیچیدن باد جلوگیری به عمل می آورد. • جهت مخفی و پنهان نمودن خرپای شیروانی • داشتن جلوه و نمایی زیبا در سقف های شیروانی • آب بندی و درزبندی مناسب در سقف های شیروانی • در قطعات پیش ساخته ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل تولید فلاشینگ

1. مشخص کردن نوع ورق و ضخامت فلاشینگ برحسب نیاز مشتری 2. مرحله برشکاری: در مرحله برشکاری ورق توسط دستگاه های اتوماتیک با طول و عرض دلخواه مشتری برش خورده و آماده خم کاری می شود. 3. دستگاه خمکن: دستگاه هایی هستند که ورق را به شکل نیم دایره یا کمان خم می کنند. 4. نصب: در مرحله نصب عملیات جوشکاری، نصب و پرچ ورق ها انجام می شود. مواد به کار رفته در فلاشینگ شامل ورق گالوانیزه، ورق رنگی، پرچ، الکترود، ورق سیاه روغنی، رنگ الکترو استاتیک به کار می رود.

شرکت ماموت

شرکت ماموت با ارائه بهترین ساندویچ پانل ها از نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی توانسته است گامی در جهت تولید نیازهای مشتریان بردارد.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل به عواملی نظیر ورق به کار رفته در ساخت آن و نیز ضخامت ورق قیمت ساندویچ پانل را مشخص می کند.

نصب ساندویچ پانل

مواردی که باید در نصب ساندویچ پانل رعایت کنیم این است که بلوک های که انتخاب می کنیم ابعاد و اندازه آن براساس نیازهای مشتریان انتخاب شود. از استحکام آن ها در هنگام نصب اطمینان حاصل کنیم.

تحویل فوری ساندویچ پانل

از مهمترین ویژگی هایی که باید به آن اهمیت داد  و نیازهای مشتریان بر طبق آن ها تامین شود تحویل فوری ساندویچ پانل می باشد. شرکت ماموت، بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران می باشد که با انجام این امور جز مهمترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در خاورمیانه است.