امروزه به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت انواع مصالح ساختمانی در بازار، افراد زیادی به دلیل کیفیت بسیار بالای ساندویچ پانل و همچنین قیمت مناسب آن، خواهان خرید این محصول می‌باشند. قیمت این محصول به نسبت مواد اولیه به کار رفته، کاربرد بالا، در برابر سایر مصالح ساختمانی بسیار پایین است و در صورت خرید این محصول شما می‌توانید از مزایا بالای آن استفاده نمایید.

 

قیمت پانل ساندویچ چگونه تعیین می‌گردد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ساخت ساندویچ پنل از انواع متفاوتی از مواد اولیه، منجمله انواع ورق‌های فلزی، عایق و چسب‌ها استفاده می‌شود که هر کدام از آنها در قیمت نهایی آن تاثیرگذار هستند. تعیین قیمت نهایی علاوه بر موارد بالا به قیمت انواع فلزات، شرایط بازار و میزان تقاضا نیز بستگی دارد. لذا تعیین قیمت ساندویچ پانل بدون در نظر گرفتن موارد فوق برای تولید کننده، به صرفه نبوده و می تواند ضر و زیان مالی فراوانی برای وی ایجاد نماید.

 

قیمت ساندویچ پانل

 

همانطور که میدانید تغییر قیمت‌ها زیاد و پر نوسان و گاه غیر قابل پیش بینی هستند. از اینرو بهترین راه برای استعلام قیمت دقیق هر یک از انواع ساندویچ پانل ماموت برقراری تماس مستقیم با ما است. کارشناسان خبره و با تجربه ما آماده‌اند تا مشاور شما باشند و شما را در مسیر انتخاب و خرید مناسب‌ترین نوع ساندویچ پنل همراهی کنند.

ساندویچ پانل سقفی

 

برای اطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل و آشنایی بیشتر با سایر ساندویچ پانل‌های ماموت با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید ساندویچ پانل یاری نمایند.

021-44030121

021-44030122

021-44030414

021-44030415

5/5

قیمت هرمتر مربع از ساندویچ پانل براساس نوع جنس و مواد اولیه آن تعیین ‌می‌گردد مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت آن تاثیر دارند عبارتند از ؛

  • نوع آن ( ساندویچ پانل سقفی یا دیواری، نسوز و غیره)
  • ضخامت لایه فلزی و میزان عایق آن
  • شرکت تولیدی و سابقه آن
  • جنس ورق ها
  • نوع عایق آن

 برای بدست آوردن قیمت نهایی هر متر مربع از ساندویچ پانل می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس گرفته و قیمت هر محصول را به صورت کاملاً مجزا دریافت نمایید.

در عمل چیزی به نام ساندویچ پانل دست دوم وجود ندارد و  منظور از ساندویچ پانل هایی  که به صورت دست دوم به فروش می رسد، درواقع دیگر کاربردهای یک پنل ساندویچی را نداشته و ندارند.

قیمت ساندویچ پانل دیواری براساس ساختار و نوع مواد اولیه آن تعیین می‌شود. این نوع از پنل‌های ساندویچی در انواع متفاوت و با لایه‌های عایق مختلفی تشکیل شده اند که قیمت این محصول براساس‌ آن‌ها معین می‌گردد.

قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی براساس ساختار ومواد اولیه آن تعیین می‌گردد. این نوع از ساندویچ پانل  دارای مقاومت بدنه بالایی بوده و بر همین اساس ممکن است قیمت ان نیز تفاوت چندانی یا سایر سایز های آن نداشته باشد.

شما می‌توانید برای دریافت قیمت روز ساندویچ پانل، با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت آخرین قیمت، اقدام به خرید این محصول بنمایید.

اعتماد شما بزرگترین افتخار ماست. قدر این اعتماد را می‌دانیم و با دقت و صداقت برای حفظ آن تلاش می‌کنیم.

14 دیدگاه در “قیمت ساندویچ پانل

  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ایا در خرید حضوری امکانش هست ساندویچ پانل ها را از نزدیک مشاهده کنم؟

  2. سلام دوست عزیز
    بله در خرید حضوری تعدادی از محصولات پرفروش به عنوان نمونه در شرکت در دسترس هستند و شما می‌توانید آن ها را از تمامی جوانب مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. اما لازم به ذکر است که به علت تنوع محصولات، متاسفانه امکان مشاهده تمامی ساندویچ پنل های ماموت در شرکت ممکن نیست.

  3. سلام روزتون بخیر
    خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون و همچنین کارشناسان فروش مجموعه ماموت که با نهایت صبر و حوصله به سوال‌های خریداران پاسخ می‌دهند و در ارائه قیمت ها نهایت دقت را دارند.
    به سایر دوستان هم ساندویچ پانل ماموت را از نظر کیفیت و قیمت مناسب بسیار پیشنهاد میکنم.

  4. باسلام
    آیا از ساندویج پنل جهت استفاده در استان شمالی کشور که از. رطوبت برخودار میباشد می توان برای دیورار اطراف ساختمان و فضای داخلی استفاده نمود
    برای اطلاع از قیمت و همچنین سئوال درخصوص ساندویج پنل با چه شماره می توانم تماس بگیرم

  5. با سلام
    بله میتوانید استفاده کنید
    برای راهنمایی بیشتر لطفا با بخش مشاوره و فروش ما تماس بگیرید 02144030122

  6. سلام وقت بخیر
    با توجه به نوسانات قیمت، برای دریافت قیمت روز ساندویچ پانل لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. با تشکر

  7. سلام روزتون بخیر
    بله قیمت‌ها برحسب هر متر مربع ساندویچ پانل درج شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت روز ساندویچ پانل و سایر انواع پانل با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02144030414

  8. سلام من میخوام با ساندویچ پنل ویلا بسازم 75متری لطفا قیمت ساندویچ پنل دیواری پیچ مخفی و سقفی رو بهم میگید

  9. سلام یه اتاق بیست متری پشت بام یه خونه سه طبقه میشه ساخت ؟ ، میشه بگین در حال حاضر قیمتش چقد درمیاد ؟ یا حداقل یه بازه قیمتی بگین

  10. سلام و عرض ادب
    ببخشید بنده تعداد 7 عدد ساندویچ پنل سثقی ضخامت 3 سانت با طول هر ورق 1 متر و 70 سانت (1/70 سانت) نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید در شهر اراک از کجا تهیه کنم و سقارش بدم
    قیمت رو هم بفرمایید.
    دو رو روق رنگ سقید
    با ورق فایبرگلاس
    با ورق پلی کربنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *