ساندویچ پانل در سیستان و بلوچستان

ساندویچ پانل ماموت در استان سیستان و بلوچستان:

هدف از نوشتن این مطلب تحلیل موضوع تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان سیستان و بلوچستان – زاهدان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان سیستان و بلوچستان – زاهدان با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

انواع ساندویچ پانل از نظر تخصصی به موارد ذیل تقسیم می شوند :ساندویچ پانل گالوانیزه، ساندویچ پانل آلوزینک، ساندویچ پانل آلومینیوم، ساندویچ پانل طرح چوب، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل XPS، ساندویچ پانل پشم سنگ، ساندویچ پانل پشم شیشه، ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل اتاق تمیز. ساندویچ پانل سردخانه ای فقط مختص سردخانه ها است.ساندویچ پانل اتاق تمیز فقط مختص اتاق های تمیز بوده که میزان آلاینده ها در آن در حداقل مقدار ممکن است. ساندویچ پانل XPs بسیار نازک بوده و در عین حال بسیار مقاوم و طول عمر بالایی دارد. توجه داشته باشید که بهتر است برای تهیه ساندویچ پانل در زاهدان ، از نظرات تیم مشاوره ماموت استفاده کنید. تا حتی المکان گارانتی یا خدمات پس از فروش را دریافت کنید.

این استفاده از ساندویچ پانل و سازه‌های آماده دیگر مانند:

روزبه روز درحال افزایش است و از این نوع سازه‌های آماده در ساخت ساختمان‌ها، کارخانه‌ها و سوله‎ ها استفاده می کنند.در مواردی هم در ساخت پروژه‌های بزرگ از کانکس ‌های آماده شرکت ماموت برای اسکان کارگران و مهندسین نیز استفاده می‌شود.این مورد در مکان‌هایی اتفاق می‌افتد که امکان ساخت محل سکونت برای کارگران و یا مهندسین وجود ندارد.از کانکس مسکونی استفاده میشود یا نیاز به ساخت کارخانه وجود دارد.ولی ساخت این مورد به طول می‌انجامد،بنابراین از کانکس‌ها استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل گالوانیزه ارزان ترین ساندویچ پانل از نظر ورق دو لایه بیرونی در ساندویچ پانل است و ساندویچ پانل آلوزینک از نظر هزینه در بین ورق های محافظ ساندویچ پانل در ازای بیشترین قیمت است،زیرا این ساندویچ پانل دارای ۲۰ ماه گارانتی می باشد که هرگونه مشکلی در صورت وجود حل شود. ساندویچ پانل آلومینیوم که ضد زنگ است اما قابل شستشو نمی باشد یکی از انواع ساندویچ پانل است که از نظر قیمت در رده های میانی قرار گرفته است.

ساندویچ پانل ماموت در زاهدان:

به صورت ساندویچ پانل های دیواری و سقفی قابل تهیه است.و شما باید برای سفارش این ساندویچ پانل ها به بودجه و سلیقه خود توجه کنید و به مشاوره ماموت آن را گزارش دهید. سپس می توانید ساندویچ پانل ماموت در زاهدان را سفارش دهید و پس از تولید آن ها را در محل تحویل گرفته و نصب کنید. برای اجرای ساندویچ پانل های ماموت شما می توانید از تیم نصابان ماموت بهره برده و طی مدتی کوتاه در حد چند روز،سازه پیش ساخته خود را بنا بر سلیقه خود تحویل گرفته و به بهره برداری برسانید. ساندویچ پانل در زاهدان توسط نمایندگان ساندویچ پانل ماموت در زاهدان برای گرفتن سفارش ساندویچ پانل،آماده کمک و قبول هر نوع همکاری در این زمینه است.

موقعیت جغرافیایی استان سیستان و بلوچستان:

استان سیستان و بلوچستان در شرق جنوب شرقی ایران واقع است و با مساحت بیش از ۱۱ درصد از مساحت کل کشور پهناورترین استان کشور محسوب می شود،به دلیل قرار گرفتن در موقعیت راهبردی و ترانزیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است .به ویژه بندر چابهار که تنها بندر اقیانوسی ایران و آسان ترین و بهترین راه دسترسی کشورهای آسیای میانه به آبهای آزاد است. صنایع مختلفی از قبیل:صنایع شیمیایی، ماشین الات، مواد غذایی در سیستان و بلوچستان فعال هستند.که در اکثر این شرکت ها از ساندویچ پانل باکیفیت ماموت به عنوان: پوشش سقف، دیوار، کارخانه ها استفاده شده است.

همچنین این استان به علت قرار گرفتن در کمربند فلز زائی معدنی که از اروپا شروع و پس از گذشت از میناب و ارتفاعات جازموریان سمت خاش و زاهدان ادامه می یابد از منابع غنی معدنی در زمینه کانی های فلزی و غیرفلزی است.مطالعات انجام شده نشان می دهــد که قابلیتهای مــعدنی از جمله توانمندیهای مهم توسعه استان بشمارمی آیند و بسیاری از کانسارهای فلزی و غیرفلزی شــناخــته شده ، می توانند مبنای صنایع بزرگ معدنی قرار گیرند .

با توجه به شرایط فعلی و لزوم استفاده از کلیه امکانات برای شکوفائی اقتصاد ملی ما را ناگزیر از شناخت این قابلیتها نموده و در بسیاری از موارد ، استفاده از آن حتی با وجــود محدودیـــتهای طبیعی بســیار منطــقی جلــوه می کند.

از جمله مواد معدنی مهـم استـان می تـوان به ذخائر قـابل توجهی از گـرانیت ( ۱۹۹۴۲۳ هزارتن ) ، مس ( ۳۶۰۵۴ هـزارتن ) ، کـرومیت ( ۳۴۰ هـزارتن) ، تیتـانیوم ( ۲۲۷۱۴ هـزارتـن ) ، آهـن (۱۹۳۰۰۰ هـزارتن ) ،طلا ( ۳۶۶۹هزارتن ) آنتیموان ( ۱۶۰ هزارتن ) ، مرمر ( ۱۱۱۷۷ هزارتن) سنگ آهن ( ۲۱۰۸۶۹ هزارتن ) اشاره کرد .این استان در کشور رتبه ۱۸ را دارا می باشد .

در بخش صنعت، استان با دارا بودن ۱۲۲۶ پروانه بهره برداری صنعتی بصورت تقریبی در جایگاه ۲۵ کشوری قرار گرفته است . مهمترین واحدهای صنعتی استان شامل کارخانه سیمان خاش و سیستان ، کارخانه نان رضوی ، کارخانه عمل آوری ماهی ، کارخانه کنسرو سازی، کارخانه های سازهای فلزی ، کارخانه صنایع شیمیایی و سموم کشاورزی و … می باشد .

از شهر های معروف این استان می توان به شهر های زیر اشاره کرد:

زاهدان، زابل ، ایرانشهر، چابهار، سراوان، خاش ، نیک شهر، کنارک ،سرباز، میرجاوه ،قصرقند ،فنوج ،مهرستان، زهک، دلگان ، سرباز، چابهار، نیک شهر، هیرمند، سیب، سوران

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت درسیستان و بلوچستان:

استان پهناور سیستان و بلوچستان نیز مانند دیگر استان های کشور از استفاده از محصولات شرکت ماموت بی بهره نبوده است شرکت ماموت با تولید و اجرای پروژه ها ی گوناگون جای خود را در بازارهای کشور تثبیت کرده است .

شرکت ماموت برندی معروف و شناخته شده در عرضه داخلی و خارجی در سال ۱۳۷۰و در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع شروع به کار کرد که با گسترش روزافزون و با احداث چندین کارخانه با وسعت بیش از۱ میلیون متر مربع مشغول فعالیت است گروه صنعتی ماموت با به کارگیری بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها و بکارگیری نیروی متخصص و آموزش دیده هم اکنون یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه ساندویچ پانل و اتاق های پیش ساخته و .. در کشور های اروپایی است این شرکت در سال های اخیر درصد بالایی از صادرات کشور را در زمینه های مربوط را به خود اختصاص داده است .

ساندویچ پانل در سیستان و بلوچستان توسط شرکت های مختلفی مثل: کویر پانل، یزد پانل، ایران پانل، میهن پانل، ایلیا پانل، پانل مهدی، ماموت پانل تولید می‌شوند.شرکت ماموت یکی از بهترین و محبوب ترین شرکت ها در تولید ساندویچ پانل در سیستان و  بلوچستان است که با سریع ترین سرعت ممکن ساندویچ پانل را تحویل داده و با بیشترین کیفیت آن را تولید می‌کند. ساندویچ پانل ماموت را در مواقعی که می‌خواهید سفارش دهید.می‌توانید با استفاده از مشاوره مشاورین ماموت در سیستان و بلوچستان انتخاب کرده و سفارش دهید. پس از سفارش ساندویچ پانل در سیستان و بلوچستان سفارش شما به کارخانه تحویل داده می‌شود و وارد چرخه تولید می شود. پس از تولید به محل مورد نظر ارسال می‌شود( لازم به ذکر است که هزینه ارسال ساندویچ پانل به  عهده مشتری می‌باشد.) همراه این ساندویچ پانل در صورتی که مشتری بخواهد تیم نصابان مجرب ماموت اعزام می شوند و پس از نصب نیز بازرسان ساندویچ پانل،ساندویچ پانل را بررسی می کنند و تحویل مشتری می دهند. (در صورت سلامت پروژه )

ساندویچ پانل ماموت علاوه بر این فواید، از سال ۱۳۷۰ تا به امروز توانسته بسیاری از افتخارات را در صنعت ساخت و ساز به خود اختصاص دهد و اعتماد و اطمینان مردم را به خود جذب کند. ساندویچ پانل ماموت در سیستان و بلوچستان شامل انواع مختلفی از نظر کاربرد،اقلیم و هزینه می باشد. شرکت ماموت و نمایندگان معتبرش در این استان نیز دارای نمونه کار های بسیار بزرگ و عظیمی هستند که نشان از نفوذ و کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد.

از جمله پروژه‌های انجام شده توسط پیمانکاران نصب و اجرای ساندویچ پانل سقفی و دیواری در این منطقه می‌توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

  • شرکت نوشابه سازی پپسی کولا
  • کوکاکولا
  • شرکت موکت تبریز
  • شرکت زمزم
  • انواع شرکت های داروسازی

برای مشاهده پروژه های ساندویچ پانل ماموت در سراسر کشور کلیک کنید

نمایندگی ماموت در شهرستان های استان سیستان و بلوچستان :

زاهدان ، زابل ، ایرانشهر ، خاش ، سراوان ، چابهار ، نیک شهر و سرباز

جهت کسب اطلاع از قیمت و لیست نصابان و تولید کنندگان ساندویچ پانل به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل سازان مراجعه فرمایید.

امیدواریم نهایت استفاده و لذت کافی را از خواندن این مطالب برده باشید.

امیدوارم مطلب تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان سیستان و بلوچستان – زاهدان برای علاقمندان به ساندویچ پانل مفید بوده باشد.