ساندویچ پانل در سمنان

هدف از نوشتن این مقاله بررسی تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان سمنان می‌باشد. برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان سمنان با ما در این مقاله همراه باشید.

ساندویچ پانل ماموت در استان سمنان:

همان طور که میدانید ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده، دو لایه پشتی و جلویی محافظ لایه میانی هستند. لایه میانی همان هسته ساندویچ پانل است که توسط دو لایه دیگر پوشانده می شود. لایه های پوشاننده هسته انواع زیر را شامل می شود:

  • ورق آلومینیوم
  • ورق گالوانیزه
  • ورق آلوزینک،
  • فایبرگلاس
  • شیشه
  • پلی کربنات

که بسته به کاربری مورد نظر ساندویچ پانل و اقلیم محل نصب، جنس آن را انتخاب می کنند. ساندویچ پانل در طرح ها و رنگ های متفاوتی قابل عرضه می باشد که به همین دلیل بر اساس سلایق مختلف مناسب است. ساندویچ پانل در سمنان بیشتر در شهرک های صنعتی سمنان یافت می شود و دلیل این امر این است که مراکز صنعتی مانند شهرک های صنعتی،ساختمان های صنعتی، اداری، تجاری،سوله های صنعتی بیش از دیگر مراکز نیاز به استفاده از ساندویچ پانل دارند.

از مهم ترین کاربرد این مصالح می توان به استفاده آنها در ساخت و ساز و ساختمان سازی اشاره کرد. به دلیل ویژگی های خاصی که این سازه ها دارند از ابزار های بسیار مهمی محسوب می شوند. به همین دلیل روز به روز به مصرف کنندگان این پانل ها افزوده می شود و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .کاربرد ساندویچ پانل بسیار گسترده است از این پانل ها در صنایع مختلفی استفاده می شود.

از جمله کاربردهای این پانل ها می توان به صنایع کشاورزی ، صنایع مرغداری ، صنایع نظامی ، صنایع شیمیایی ، مراکز پلیسی، مراکز امداد و نجات ، انواع کانکس ها ، آپارتمان ها و استخر ها ، سالن های ورزشی ، بیمارستانی ، مکان های تفریحی و سیاحتی ، اسکان موقت ، کانتینر ها ، سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی ، کمپ ها ، ساختمان های تجاری ، داروخانه ها و … اشاره داشت.

ساندویچ پانل در سمنان بیشتر در نوع نسوز و دیر سوز استفاده می شود.ساندویچ پانل نسوز ماموت در سمنان توسط نمایندگی های شرکت ماموت عرضه و مشتریان برای تهیه آن به نمایندگی های ماموت مراجعه و پس از ثبت سفارش آن را تهیه خواهند کرد. شرکت ماموت پیشرو در صنایع سازه های پیش ساخته در سمنان است به نحوی که ساندویچ پانل ماموت در سمنان در تمرکز شرکت ماموت قرار دارد. ساندویچ پانل های دیگری نیز در سمنان مورد توجه است مانند ساندویچ پانل اتاق تمیز،ساندویچ پانل پشم سنگ،ساندویچ پانل سردخانه ای. در این ساندویچ پانل عایق حرارتی و سرمایشی گرمایشی به حد اعلاء کار می کند و به همین دلیل از این ساندویچ پانل در ساخت سردخانه ها استفاده می شود و به آن ساندویچ پانل سرد خانه ای گفته می شود. ساندویچ پانل ماموت را در سمنان و شهرهای دیگر می توانید از طریق لینک تماس با ما از ما بخواهید.

موقعیت جغرافیایی استان سمنان:

استان سمنان از لحاظ وسعت ششمین استان بزرگ ایران و جزء استان‌های کم تراکم کشور است. این استان به دلیل واقع شدن در کنار استان‌های پرجمعیت دارای راه‎ های ارتباطی مهمی است، که این استان‌ها را به هم متصل می‌کند.استان سمنان از لحاظ اقتصادی جایگاه بسیار مهمی دارد . بخش صنعتی آن به دلیل نزدیکی با استان تهران، دارا بودن شبکه ارتباطی پیشرفته و راه آهن با استان های همجوار و کشف ذخائر معدنی طی سال‌های اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پیرو مفاد قانون تاسیس شرکت،شهرک صنعتی  در سال ۱۳۶۴ ، شرکت های زیادی در این استان تاسیس شد. این استان دارای ۱۱ شهرک صنعتی است. این شهرک های صنعتی در شهر های سمنان ، دامغان ، شاهرود ، گرمسار ، ایوانکی ، شهمیرزاد ، مهدی شهر ، سرخه ، آرادان و … وجود دارند. این شهرک های صنعتی در زمینه های گوناگونی مشغول فعالیت هستند. علاوه بر واحد های صنعتی موجود، تعداد بسیار زیادی واحد دیگر در این استان در حال احداث می باشد.

از لحاظ معدنی نیز این استان دارای تنوع مواد معدنی است و از جمله استان های غنی کشور محسوب می شود از معادن فعال این استان می توان موارد زیر را نام برد: ذغال سنگ ، کرومیت ، گچ ، نمک(رتبه نخست در تولید نمک) ، خاک های صنعتی ، مس و … این استان از مراکز قابل توجه صنایع دستی و از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود.

 انواع صنایع دستی در استان سمنان نظیر:

  • قالی بافی
  •  گلیم بافی
  • نمد مالی
  • سرامیک
  • و سفال سازی

وجود دارد، که هر یک از آن ها سوغاتی ارزشمندی برای میهمانان استان به شمار می آیند .نظر به وضعیت زمین شناسی منطقه ، این استان از نظر تنوع مواد معدنی نیز یکی از مناطق غنی کشور به شمار می آید . معادن فعال استان را زغال سنگ، کرومیت، گچ، نمک، سیلیس ، سولفات دو سود ، دولومیت ، پتاس ، خاک های صنعتی ، مس ، سرب ، روی ، بوکسیت ، منگنز ، گوگرد ، فسفات و…تشکیل می دهند. بهترین سازه برای  پوشش صنایع تازه تاسیس این استان که بعضا در حال احداث می باشند سازه های آماده است مانند ساندویچ پانل ، کانکس ، اسکلت فلزی ، کناف ، دیوار پیش ساخته.

اکنون در اکثر کشور ها از این سازه ها استفاده می شود دلیل این امر مزایای بسیاری است که این سازه ها دارند.

از جمله مزایای این سازه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسریع در ساخت بنا
  • کاهش هزینه ها
  • افزایش مقاومت سازه
  • نصب آسان

می توان به جای ساخت خانه های مسکونی برای زمانی موقت از کانکس استفاده کرد. استفاده از کانکس دارای مزایایی همچون امکان انتقال و فروش کانکس ، هزینه بسیار پایین تر و … است. برای مشاهده پروژه های ساندویچ پانل ماموت در سراسر کشور اینجا کلیک کنید.

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در استان سمنان:

استفاده از ساندویچ پانل ماموت و دیگر محصولات پیش ساخته در این استان نیز نه تنها در شرکت ها و کارخانه و نواحی صنعتی بلکه در اکثر مجتمع های تجاری و مسکونی جایگاه ویژه خود را دارد . نمایندگی شرکت ماموت در شهرستان های استان سمنان شامل : سمنان – شاهرود – دامغان – گرمسار – سنگسر – سرخه – میامی – آرادان می باشد. جهت دریافت مشاوره و تهیه سازه های پیش ساخته ماموت با شماره های موجود در سایت ساندویچ پانل سازان تماس حاصل فرمایید.