kerman

ساندویچ پانل ماموت در استان کرمان:

در این مقاله در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان کرمان اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده ایم. در صورتی که می‌خواهید در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان کرمان اطلاعات بیشتری کسب نمایید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

ساندویچ پانل در کرمان را می توان از کارآمدترین مصالح در این استان دانست. زیرا تمام شهرک‌های صنعتی در استان کرمان از ساندویچ پانل ماموت برای تجهیز و ساخت انواع ساختمان ها و سوله های صنعتی این شهر استفاده می‌کنند. ساندویچ پانل ماموت در این شهر و استان بسیار محبوبت دارد زیرا در تمام ساختمان های اداری در استان کرمان و همه ساختمان ها و سوله های صنعتی در شهر کرمان استفاده شده است و دلیل این امر بالا بردن ایمنی ساختمان ها و جلوگیری از صدمات احتمالی در برابر سوانح طبیعی است زیرا ساندویچ پانل را می توان به عنوان بهترین مصالح ساختمانی ضد زلزله دانست.

ساندویچ پانل در شهر کرمان را می توانیم به دو دسته اصلی :

  • ساندویچ پانل دیواری
  •  ساندویچ پانل سقفی

تقسیم بندی کنیم. که در این صورت می‌توان گفت که ساندویچ پانل ها برای پوشش دیوار ها و سقف های پیش ساخته استفاده می‌شوند که با ساندویچ پانل ماموت در کرمان تجهیز شده اند. ساندویچ پانل ماموت در استان کرمان دارای فواید و خواصی است که مختصری از آن را برای شما ذکر خواهیم کرد در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا خرید داشتید می توانید با شماره هایی که در لینک تماس با ما قرار دارد تماس بگیرید.

  • ساندویچ پانل ها مقاوم در برابر فشار هستند
  • مقاوم در برابر باد و باران
  • ضد زلزله و آتش سوزی
  • عایق صوت، رطوبت، حرارت و برودت
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • سهولت در نصب و جا به جایی

ساندویچ پانل ماموت را می توان در انواع مختلف: دیر سوز و نسوز نیز تهیه کرد که در این صورت ایمنی ساختمان بالا می رود به این صورت که با پخش نکردن شعله های آتش و محبوس کردن شعله ها در یک نقطه از پخش شدن آن جلوگیری می‌کند. در ضمن ساندویچ پانل فوق در نقطه ۱۱۰۰ به بالا فقط تغییر شکل می‌دهد. ساندویچ پانل در نوع اتاق تمیز نیز نوعی از ساندویچ پانل است که دقت بالا در هوای ورودی و خروجی را به ما ارائه می دهد،این امر باعث می شود تا میزان آلاینده های ورودی و خروجی را کنترل و گامی در حفظ آلاینده های محیط برداشت. ساندویچ پانل ها ضد زنگ و در برابر شکست و خوردگی بسیار مقاوم هستند و با اینکه این ساندویچ پانل ها نازک هستند بسیار مقاوم و با دوام با طول عمر بالا می باشند که می توان آن ها را از مصالح ساختمانی قدمی و سنتی قدیم مقاوم تر دانست.

موقعیت جغرافیایی استان کرمان:

استان کرمان در مرکز جنوب شرق کشور قرار دارد.و با در اختیار داشتن ۱۱ درصد از وسعت کشور پهناورترین استان ایران است. مرکز این استان کرمان است،که نهمین استان پرجمعیت ایران است. این استان از استان های قدیمی و مهم کشور محسوب می‌شود. به نوعی می‌توان گفت که :مرجع صنعتی، فرهنگی، سیاسی ، کشاورزی جنوب غرب ایران است.

صنایع استان کرمان به دو دسته صنایع دستی و ماشینی تقسیم می شوند. ازجمله صنایع ماشینی می توان به سیمان ، خانه سازی ، نوشابه سازی ، زغال سنگ و مس. علاوه بر صنایعی که گفته شد این استان دارای معادن خالص است که این استان را از سایر استان های کشور متمایز می کند این استان دارای مناطق ویژه و صنعتی است مانند منطقه ارگ جدید که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد و رسما کار خود را آغاز نمود  مساحت این منطقه بالغ بر ۱۱ هزار هکتار است.این منطقه جدید با توجه به ساخت ساختمان ها و کارخانه ها در این منطقه از ساندویچ پانل و سازه های آماده مانند دیوار پیش ساخته و کناف ، اسکلت فلزی ، پوشش سوله و کانکس استفاده شده است.

استفاده از ساندویچ پانل های باکیفیت در برخی از این سازه ها باعث کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری شرکت ها شده است. ساندویچ پانل های استفاده شده در این منطقه از شرکت ماموت بوده و سابقه بسیار مناسبی برای این شرکت محسوب می شود فقط در این منطقه از ساندویچ پانل استفاده نشده است بلکه در جای جای این استان از این سازه آماده استفاده شده است.

صنایع ماشینی استان کرمان به ۳ دسته :کارگاهی کوچک، متوسط، بزرگ تقسیم می شود.

صنایع سیمان، خانه سازی، نوشابه سازی، قند، ذغال سنگ، مس صنایع مس شهید باهنر ، صنایع لاستیک بارز ، صنایع خودرو سازی کرمان(کرمان خودرو ، مدیران خودرو) ، صنایع سیمان کرمان نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان ، صنایع پزشکی کرمان از دیگر صنایع موجود در این استان پهناور است.منابع مس سرچشمه رفسنجان که به گواهی کارشناسان از غنی ترین و خالص ترین معادن مس در جهان محسوب می شود ، از مشخصه های ویژه اقتصادی استان کرمان به شمار می رود. معادن مس میدوک ، معادن کرومیت جیرفت و کهنوج نیز از مهمترین معادن کرومیت ایران شمرده می شود.

نواحی و شهرک های صنعتی زیادی در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند.از جمله ناحیه صنعتی فردوس ، ناحیه صنعتی دشت زحمتکشان ، شهرک صنعتی شهر بابک ، ناحیه صنعتی ماهان

در ادامه چند نمونه از کارخانه ها و شرکت های مهم این استان پهناور را بیان می کنیم:شرکت کارخانجات تولیدی آستان پلاست ، رفسنجان ، کارخانه آسفالت شرکت فاران شرق زمین ، شرکت صنایع بسته بندی و سردخانه نخلستان پنجم دی.

برای مشاهده لیست نمایندگان شرکت ماموت در استان کرمان اینجا کلیک کنید

در ادامه می توانید لیست شهر های مهم استان کرمان را مشاهده کنید:

کرمان ، سیرجان ، رفسنجان ، جیرفت ،بم ، زرند ، شهر بابک ، کهنوج ، بافت ، بردسیر ، راور ، عنبر اباد ،منوجان ، انار ، قلعه گنج ، رودبار جنوب ، فهرج ، رابر ، کوهبنان ، ریگان ،  ارزوییه

برای مشاهده لیست پروژه های ساندویچ پانل ماموت در سراسر کشور کلیک کنید

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در کرمان:

شرکت ماموت در استان کرمان نیز همچون دیگر استان ها رتبه اول را در تولید انواع ساندویچ پانل و دیوارهای پیش ساخته و کانکس و کناف و سوله دارد.ساندویچ پانل های ماموت علاوه بر کیفیت بالا و قابل قبول ، هزینه مناسبی نیز دارند.یکی از ویژگی های مهمی که ساندویچ پانل را از سایر سازه ها متمایز می کند سهولت نصب است. ساندویچ پانل ماموت از لحاظ قیمت و از نقطه نظر سرعت اجرا و تمیز کاری ارزانتر مناسبتر و سریعتر از مصالح سنتی است.

نمایندگی شرکت ماموت در شهرستان های استان کرمان :

بافت – کهنوج – بم – رفسنجان – سیرجان – رابر – راور –شهربابک – بردسیر – دهج

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از سازه های پیش ساخته مانند اتاق حمل بار ماموت به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل سازان مراجعه فرمایید.

با ما همراه باشید