ساندویچ پانل در گلستان

تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان گلستان – گرگان در این مقاله بررسی و ارزیابی شده است.

ساندویچ پانل ماموت در استان گلستان:

ساندویچ پانل شامل دو لایه ورق فلزی است که یک لایه فوم عایق را در بر گرفته است که این سه لایه اجزای تشکیل دهنده همه ساندویچ پانل ها هستند. مگر اینکه مشتری برای صرفه جویی در هزینه ها بخواهد ساندویچ پانل ماموت خود را در دو لایه تهیه کند. لایه میانی ساندویچ پانل را هسته ساندویچ پانل نیز می گویند. و لایه های پشتی و جلویی مسئول محافظت از هسته ساندویچ پانل هستند. هسته ساندویچ پانل را می توان از فوم تزریقی پلی اورتان، پلی استایرن و یا xps تهیه کرد که هر سه فوم ها بلافاصله پس از قرار گیری دو ورق محافظ ساندویچ پانل بر روی هم بین آن ها تزریق می شود و سپس فیکس می شوند. در نتیجه این ساندویچ پانل ها به همین دلیل بسیار محکم و مقاوم هستند زیرا فوم تزریقی در زمان حرارت داشتن تزریق می شود و به سرعت هر دو ورق ها قبل از کاملا سفت شدن کنار هم چفت می شوند و فوم در بین آن ها به صورت کامل به ورق ها می چسبد.

ساندویچ پانل ماموت در گلستان بیشتر به صورت ساندویچ پانل پشم سنگ و ساندویچ پانل پلی اورتان استفاده می شود زیرا این ساندویچ پانل ها عایق بسیار قوی رطوبت هستند و محیط نامناسبی را برای رشد و نمو حشرات فراهم می کنند و به همین دلیل حشرات به داخل سازه پیش ساخته ای که با ساندویچ پانل تهیه شده است نفوذ نمی کنند. ساندویچ پانل سقفی و دیواری ماموت را از طریق لینک تماس با ما می توانید تهیه کنید. به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی می توانید این ساندویچ پانل ها را از نمایندگی های ماموت در سراسر کشور که به صورت ساندویچ پانل ارزان تولید و عرضه می شوند دریافت کنید.

موقعیت جغرافیایی استان گلستان:

استان گلستان از استان‌های شمالی ایران است. مرکز این استان گرگان است. استان گلستان یکی از استان‌های نوبنیاد اما با پیشینه‌ی تاریخی ایران است. شهرهای گرگان و گنبد کاووس ریشه تاریخی دارند. از آثار تاریخی و فرهنگی این استان که جایگاه ویژه ای در عرصه میراث فرهنگی و وضعیت گردشگری کشور ایجاد کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابنیه تاریخی
  • مکان های مذهبی
  • تپه‌ها و محوطه‌های باستانی و تاریخی
  •  آرامگاه ها و برج ها
  •   پل‌های تاریخی
  •  مساجد و امامزاده‌ها
  • بافت‌های قدیم شهری
  •  کاروانسراها
  •  قلعه ها و غارها
  • مدارس علوم دینی

روستاهای استان گلستان به صورت متمرکز و نزدیک به هم هستند. این روستاها در راستای جاده‌ها و رودها به صورت طولی و در بخش‌های کوهستانی به صورت پلکانی هستند. هم اکنون تعداد ۱۹ معدن فعال در استان وجود دارد .از جمله معادن ذغال سنگ گنبد ، معادن سنگ لاشه آهکی که در سال ۸۱ حدود ۲۱۲۱۶۳ تن ماده معدنی از این معادن استخراج و به بازار مصرف عرضه گردیده است .

مواد معدنی استخراجی شامل : ذغال سنگ ، صدف کوهی ، سنگ لاشه آهکی و سنگ نسوز است . تعداد نیروهای شاغل در بخش معدن به ۱۳۸۷ نفر می رسد . در استان گلستان ،۴۳۳  واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری ، با سرمایه گذاری ثابت ۴۶۷۲۰۱ میلیون ریال و ایجاد اشتغال ۹۷۸۲ نفر که بیش از ۹۰% آنها با اشتغال زایی کمتر از ۵۰ نفر جز‍ء صنایع کوچک می باشند ، وجود دارند . حدود ۴۰% واحدهای صنعتی استان ، شامل : واحدهای تولیدی محصولات غذایی ، آشامیدنی و فرآورده های حاصل از محصولات کشاورزی ، دامی ، شیلاتی و منابع طبیعی است. به عبارت دیگر بیشترین سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش صنعت استان ، صنایع تبدیلی و کشاورزی می باشد .

با توجه به ظرفیت صنایع تبدیل ، اسـتان گلسـتان از نظـر جایگاه صنعت در کشور دارای رتبـه ۲۸ ، از نظـر ارزش افـزوده صنعتی در واحدهای تولیدی دارای رتبه ۱۹ و از نظر برخورداری از منابع و امکانات دارای رتبه ۱۳ است . صنایع استان گلستان به دو بخش صنعتی و دستی تقسیم می شوند.مهم ترین صنایع دستی استان گلستان شامل قالی و قالیچه ، پشتی های ترکمن ، جاجیم های کوهستانی و صنایع دستی روستایی است .

از مهم ترین صنایع کارخانه ای می توان به کارخانه پنبه پاک کنی ، آرد ، نئوپان ، قند ، کنسرو، فیبر عایق ، شیر پاستوریزه و مجموعه ای از کارگاه های ساخت ماشین آلات کشاورزی اشاره کرد .

شرکت ماموت در این استان نیز همانند دیگر استان ها دارای نمایندگان معتبر است که با انجام دادن پروژه های بزرگ ساندویچ پانل در این استان توانسته است بخش بزرگی از بازار این استان را نیز از آن خود کند. از  سازه آماده مانند ساندویچ پانل ، دیوار پیش ساخته ، کانکس ،کناف ،اسکلت فلزی و پوشش سوله  فقط در کارخانه ها استفاده نمی شود می توان از آن جهت ساخت ساختمان های مسکونی استفاده کرد تا هزینه و زمان ساخت ساختمان کاهش یابد و سرعت ساخت سازه زیاد شود. برای مشاهده لیست تولید کنندگان معتبر ساندویچ پانل کلیک کنید. از جمله شهر های معروف این استان می توان به شهر های زیر اشاره کرد: بندر ترکمن ، بندر گز ، علی اباد ، کردکوی ، گرگان ، مینودشت ، گنبد کاووس

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در استان گلستان:

در استان گلستان در اکثر شرکت ها از ساندویچ پانل های با کیفیت ماموت به عنوان پوشش سقف و دیوار استفاده می گردد . استفاده از ساندویچ پانل و سازه های آماده دیگر شرکت ماموت روز به روز در حال افزایش است. از این نوع سازه های آماده در ساخت ساختمان ها و کارخانه ها و سوله ها استفاده می شود . ساندویچ پانل سقفیپوششی برای سقف است که به دلیل گام های ذوزنقه ای و شکل اورلپ امکان نفوذ آب به آن از بین می رود ساندویچ پانل سقفی به صورت های دو طرف ورق ، یک رو ورق یک رو فویل ، یک رو ورق ، یک رو نایلون و یک رو ورق یک رو کاغذ تولید می شوند. عرض استاندارد ساندویچ پانل های سقفی 1.08متر می باشد که ۷ سانت آن بصورت اورلپ (همپوشانی با پانل های کناری) و 1.01متر مفید کار و طول دلخواه (بنابه سفارش مشتری) می باشد . ورق های این نوع ساندویچ پانل ها بصورت سینوسی(کرکره ای) ، شادولاین ، طرح ذوزنقه ای و طرح سفال قابل تولید است . کاربرد ساندویچ پانل سقفی : از این پانل ها به عنوان پوشش سقف سوله ساختمان های صنعتی ، کانتینرهای حمل و نقل ، سرد خانه های ثابت و متحرک ، انبار و سیلوها استفاده می شود. ضخامت های مورد استفاده در کاربری های مختلف متفاوت است.به طور مثال جهت پوشش سوله با کاربری پرورش قارچ، انبار خرما و مرغداری ها معمولا از پانل با ضخامت ۵ سانت استفاده می گردد .ضخامت های ۱۰ الی ۲۰ سانت برای سردخانه ها(زیر صفر و بالای صفر)به کار می رود .

 

نمایندگی ساندویچ پانل ماموت در استان گلستان:

نمایندگی شرکت ماموت در شهرستان های استان گلستان شامل : شهرستان گنبد کاووس ، شهرستان مینودشت ، شهرستان کلاله ، شهرستان آزاد شهر ، شهرستان رامیان ، شهرستان بندر گز ، شهرستان کردکوی ، شهرستان بندر ترکمن ، شهرستان آق قلا ، شهرستان علی آباد کتول جهت کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی ها، مشخصات فنی و تهیه سازه های پیش ساخته به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل سازان مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان گلستان – گرگان می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.