شرکت کیان پانل:

شرکت کیان پانل،قطعات پیش‌ساخته فلزی کیان (کیان پانل), تولید می‌کند. بهره‌مندی از مدرن‌ترین تکنولوژی تولید ساندویچ پانل تحت استاندارد های روز اروپا باعث تولیدی با کیفیت می‌شود. و مراحل گوناگون کنترل کیفی در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل: در دو نوع سقفی و دیواری و با استفاده از بهترین فوم های پلی اورتان و ورق های استاندارد با قابلیت تولید روزانه بیش از ۷۰۰۰ متر مربع,در سال ۱۳۸۳ تاسیس و خدمات و محصولات خود را با پیشرفته‌ترین تکنیک‌های تولیدی و نظارتی ارائه می‌‎نماید. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی توجه ویژه مهندسین طراح سازه، ساختمانهای صنعتی، دقت نظر خاص در طراحی فضایی سبکتر، مستحکم تر و زیباتر می‌باشد. اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی در عصر بحران انرژی منتج به ظهور و تولید محصولی به نام ساندویچ پانل گردید.

شرکت کیان پانل

ورق فلاشینگ شرکت کیان پانل:

فلاشینگ جهت هدایت آب، پوشش زوایای خاص، زیبا‌سازی محل اتصال پانل در شرایط مختلف به کار می‌روند .و از جنس ورق ساندویچ پانل تولید است.همچنین ورق فلاشینگ برای:  زوایای خط الرأس نیز شرکت کیان، توانایی تولید خط الرأس فابریک و متناسب با گام‌های پانل سقفی کیان را دارد. پلی اورتان سخت (آلمانی) با دانسیته ۲±۴۰ که یکی از بهترین عایق‌های صنعتی است.ورق فلاشینگ و استفاده از انواع پوشش‌های:

  • ورق گالوانیزه رنگی‌
  • ورق آلومینیوم رنگی
  • ورق آلوزینک‌
  • کاغذ کرافت با روکش آلومینیوم

موارد و دامنه کاربرد این محصول(ورق فلاشینگ) را بسیار گسترده کرده است. از این دایره می توان به موارد کاربرد ذیل اشاره کرد: سردخانه‌ها، انبارها، سالن های ورزشی، سالن های صنعتی، استخرهای سرپوشیده، کانکس‌ها، کمپ های کارگاهی مهمترین ویژگی‌ها و مزایای پانل کیان:

  • بهترین عایق در برابر حرارت، برودت و صوت
  • سبک و کم وزن
  • بهینه در برابر زلزله
  • بهداشتی و قابل شستشو
  • سهولت در حمل و نقل
  • دستیابی به فضای مفید بیشتر با توجه به ضخامت کمتر
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • سهولت در تغییر و تعویض پانل‌ها

مجتمع صنعتی ماموت برترین تولید کننده ساندویچ پانل:

شرکت ماموت،در سال۱۳۷۰ و در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع شروع به کار کرد و در چند سال اخیر به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در این حوزه مشغول فعالیت است.

ورق فلاشینگ شرکت کیان

ورق‌های فرم گرفته شرکت کیان پانل:

به صورت پیش رنگ تولید می‌گردد.تولید ورق‌های فرم گرفته در فرم‌ها، رنگ‌های متنوع و به همراه ابعاد برش طولی دلخواه است.از جمله مزیت های ورق های فرم گرفته کیان است.ورق فرم گرفته،برگه‌های نازکی از مواد است،که کاربردهای صنعتی مختلفی دارند.از انواع ورق‌های فرم گرفته شرکت کیان پانل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورق آلوزینک
  • ورق گالوانیزه
  • ورق آلومینیوم
  • ورق فلاشینگ
  • ورق دامپا
  • ورق شادولاین
  • ورق نما
  • ورق آبرو
  • ورق طرح ذوزنقه
  • نورگیر سقف

ورق های فرم گرفته کیان در پلان های مختلف تولید می‌گردد.

  • ورق طرح پانل سقفی
  • ورق طرح سفال
  • ورق طرح سینوسی
  • ورق طرح پانل دیواری
  • ورق طرح ذوزنقه

بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل و ورق‌های فرم گرفته  :

مجتمع صنعتی ماموت برترین تولید کننده ساندویچ پانل شرکت ماموت در سال ۱۳۷۰در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع شروع به کار کرد.و در چند سال اخیر به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در این حوزه مشغول فعالیت است.

شرکت قطعات پیش ساخته فلزی کیان (کیان پانل):

با بهره مندی از مدرنترین تکنولوژی تولید ساندویچ پانل تحت استاندارد های روز اروپا و مراحل گوناگون کنترل کیفی در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل در دو نوع سقفی و دیواری با استفاده از بهترین فوم های پلی اورتان و ورق های استاندارد با قابلیت تولید روزانه بیش از ۷۰۰۰ متر مربع,در سال ۱۳۸۳ تاسیس و خدمات و محصولات خود را با پیشرفته ترین تکنیک های تولیدی و نظارتی ارائه می نماید.

ورق فرم گرفته شرکت کیان پانل

فوم پاششی شرکت کیان پانل:

فوم پاششی پلی‌اورتان یا اسپری فوم پلی اورتان،رایج ترین نوع از اسپری فوم عایق است،که در سال ۱۹۴۰ ایجاد شد. و مورد استفاده ارتش برای کاربرد در هواپیماها بکار گرفته شد.این نوع فوم در آغاز دهه ۱۹۷۰ به عنوان عایق فوم مورد استفاده قرار گرفت.عایق فوم پاششی یا عایق اسپری فوم نوعی عایق ساختمان است.که در :دیوارها، سقف‌ها، درزها، منافذ باز و دیگر بخش‌های ساختمان و همچنین برای حفظ گرما در فصل‌های سرد (یا سرما در تابستان) استفاده می‌شود.

این نوع عایق از رزین و مواد شیمیایی، مانند پلی اورتان (Polyurthane) و یا دیگر ایزوسیانات ها (Isocyanate) تشکیل شده است. هنگام پاشش بصورت اسپری، مواد شیمیایی و رزین بصورت فوم گسترش می‌یابد و در محل جامد می‌شود. در پروژه های بزرگ از دستگاه های فشار قوی استفاده می‌گردد که می‌تواند مساحت زیادی را در زمان کوتاهی با عایق پاششی پلی اورتان عایق نماید. فوم اسپری شده روی سطح مورد نظر، خشک شده و به صورت فوم جامد می شود و عایقی مقاوم را به وجود می آورد.

موارد استفاده فوم پاششی:

  • عایق بندی اسکلت های چوبی، آجری، آهنی، سیمانی و بتونی ساختمان‌ها (اعم از دیوارها ،سقف‌ها و کفپوش‌ها)
  • عایق بندی دستگاه های حرارتی – برودتی در صنایع و ساختمان‌ها، کانال های هوا، لوله های آب گرم و سرد، لوله های نفت و گاز و غیره
  • عایق بندی جداره کلیه وسایل نقلیه از جمله: کانکس‌ها و کامیون‌ها
  • ترمیم شیروانی های سفالی، فلزی، ایرانیت‌ها و غیره

مزیت های فوم پاششی:

  • سهولت کار و امکان دسترسی به نقاط کور ساختمان در شرایط عمودی، افقی، قوسی، مورب و غیره
  • یک پارچگی عایق و در نتیجه بالا بردن ضریب عایق حرارتی
  • تحت پوشش قرار دادن تمامی سطوح بدون درز و شکاف که در نتیجه از فرار حرارتی جلوگیری می کند
  • جلوگیری از اتلاف انرژی مصرفی در ساختمان

فوم پاششی شرکت کیان پانل

کانکس شرکت کیان پانل:

کانکس‌های شرکت کیان با استفاده از ساندویچ پانل  می‌سازیم. و با طراحی مدرن: در ابعاد و طرحهای گوناگون و با استفاده از تکنولوژی نوین اروپائی تحت استاندارد های جهانی تولید می‌گردد کانکس‌های شرکت کیان با توجه به طراحی و ساخت با ساندویچ پانل کیان دارای ساختار بسیار مستحکم  است. این کانکس‌ها را می‌توان در پلان‌های گوناگون طراحی و اجرا نمود. می‌توان به :کانکس سالن,مدیریت,سرویس بهداشتی,دو طبقه,استراحت به همراه آبدارخانه و… اشاره نمود.

کانکس به یک یا چندین اتاقک پیش ساخته که در کنار هم قرار گرفته اند که اجزاء اصلی آن را دیوار پیش ساخته ، ورق گالوانیزه و پروفیل می‌باشد. این سازه‌ها قابل حمل و جابجا کردن می باشد. و در مواقعی که امکان ساخت بناهای سنتی نباشد از کانکس استفاده میشود .که دارای عایق پلی استایرن یا پلی اورتان می‌باشد. به طور کلی کانکس یک کمپ فلزی تعریف است که  انسان و وسایل انسان را در مقابل سرما و گرما و باران و باد و سایر عوامل محیطی محافظت می نماید.

کانکس شرکت کیان پانل:

کانکس‌های شرکت کیان با استفاده از ساندویچ پانل  می‌سازیم و با طراحی مدرن: در ابعاد و طرحهای گوناگون، با استفاده از تکنولوژی نوین اروپائی تحت استاندارد های جهانی تولید می‌گردد.کانکس‌های شرکت کیان با توجه به طراحی و ساخت با ساندویچ پانل کیان دارای ساختار بسیار مستحکم  است. این کانکس‌ها را می‌توان در پلان‌های گوناگون طراحی و اجرا نمود. می‌توان به :کانکس سالن,مدیریت,سرویس بهداشتی,دو طبقه,استراحت به همراه آبدارخانه و… اشاره نمود.

کانکس به یک یا چندین اتاقک پیش ساخته که در کنار هم قرار گرفته اند که اجزاء اصلی آن را دیوار پیش ساخته ، ورق گالوانیزه و پروفیل می‌باشد. این سازه‌ها قابل حمل و جابجا کردن می باشد. و در مواقعی که امکان ساخت بناهای سنتی نباشد از کانکس استفاده می‌شود .که دارای عایق پلی استایرن یا پلی اورتان می‌باشد. به طور کلی کانکس یک کمپ فلزی تعریف است که  انسان و وسایل انسان را در مقابل سرما و گرما و باران و باد و سایر عوامل محیطی محافظت می نماید. کانکس‌ها می توانند از جنس های و مواد مختلف ساخته شوند و بسته نوع شرایط آب هوایی نوع مواد به کار رفته تغییر می کند و می تواند از جنس آهن، آلومینیوم، پی وی سی، پلاستیک، چوب ، ساندویچ پانل و… باشد.

کانکس شرکت کیان پانل

ساختمان پیش ساخته شرکت کیان پانل:

کاربرد سیستم‌های پیش ساخته روز به روز افزایش می‌یابد. و کاربردهای متفاوتی در شرایط مختلف پیدا می‌کند. شرکت کیان در امر تولید و نصب سیستم‌های ساختمان پیش‌ساخته فعالیت می‌کند. کمپ‌های اداری، کارگاهی و مسکونی با به کار بردن آخرین تکنیک‌های ساخت آماده خدمت رسانی است.با توجه به استفاده پلی اورتان سخت (آلمانی) با دانسیته ۲±۴۰ در ساختمان پیش ساخته: یکی از بهترین عایق‌های صنعتی است.و استفاده از انواع پوشش‌های ورق گالوانیزه رنگی‌، ورق آلومینیوم رنگی، ورق آلوزینک، کاغذ کرافت با روکش آلومینیوم موارد و دامنه کاربرد این محصول را بسیار گسترده کرده است.

ساختمان پیش ساخته شرکت کیان پانل

ساندویچ پانل سقفی شرکت کیان پانل:

پانل سقفی شرکت کیان با استفاده: از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز، از ضخامت ۳ الی ۲۰ سانتی‌متر با فوم تزریقی پلی‌ اورتان سخت (دانسیته ۲±۴۰) تولید می‌شود. این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچ‌ها است.و به علت :نداشتن بو، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع‌های صنعتی است. ساندویچ پانل های سقفی به صورت های دو طرف ورق، یک رو ورق یک رو فویل، یک رو ورق یک رو نایلون و یک رو ورق یک رو کاغذ تولید می شوند. عرض استاندارد ساندویچ پانل های سقفی ۱/۰۸ متر می باشد که ۷ سانت آن بصورت اورلپ(همپوشانی با پانل های کناری) و ۱/۰۱ متر مفید کار و طول دلخواه(بنا به سفارش مشتری)می باشد.

ساندویچ پانل سقفی شرکت کیان پانل

ورق های این نوع ساندویچ پانل‌ها بصورت سینوسی(کرکره ای)، شادولاین، طرح ذوزنقه ای و طرح سفال قابل تولید می باشد. این نوع ساندویچ پانل با پوشش های دو طرف ورق آلوزینک ، دوطرف ورق آلومینیوم، دو طرف ورق گالوانیزه ، یک رو آلوزینک و یک رو گالوانیزه ، یک رو ورق آلوزینک از بیرون و فویل مسلح آلومینیومی از داخل و یا یک رو گالوانیزه از بیرون و یک رو فویل از داخل، یک طرف ورق و یک طرف کاغذ، یک طرف ورق و یک طرف نایلون با فوم تزریقی پلی اورتان سخت(معمولی و ضد حریق) تولید می‌شود .

ساندویچ پانل سقفی شرکت کیان پانل

پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق‌های صنعتی جهت پوشش سقف می‌باشد. عرض مفید پانل سقفی کیان ۱ متر می‌باشد. ضمناً به دلیل داشتن یک خط منحصر به فرد در رول فرم پانل سقفی کیان، بهترین نوع آب‌بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی یکدیگر ممکن می‌سازد.

ساندویچ پانل سقفی شرکت کیان پانل

ساندویچ پانل دیواری شرکت کیان پانل:

پانل دیواری شرکت کیان یکی از بهترین گزینه‌ها جهت پوشش دیواره‌های :فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش‌ساخته این پانل با عرض مفید ۱ متر سهولت در طراحی فضاها را فراهم می‌کند. ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی آماده است که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است تشکیل شده است و جهت پوشش دیوار و برای نما به کار می‌رود و در طرح‌ها و ابعاد مختلف قابل تولید می باشد.

ساندویچ پانل دیواری شرکت کیان پانل

 

ورق ساندویچ پانل دیواری گالوانیزه،آلوزینک و آلومینیوم می باشد که ورق آلوزینک علاوه بر خواص ضد زنگ آلومینیوم،بدلیل مقاومت بسیار زیاد و خوردگی بسیار پایین و قیمت مقرون به صرفه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی بیشتری دارد.این نوع ساندویچ پانل بیشتر مناسب برای دیوارها و پارتیشن های داخلی در پروژه های مختلف با ضخامت ۴ الی ۶ سانتیمتر می‌باشد که دارای دو رو ورق آلوزینک ، دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینک از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل می‌باشد که با ایجاد شیار روی آنها استحکام فشاری را میتوان تا حد مطلوبی بالا برد .

گستره ضخامت از ۳ تا ۲۰ سانتی متر در این نوع پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از عایق فوم پلی‌اورتان و بهترین کیفیت ممکن (فوم آلمانی)، پانل دیواری کیان را بهترین گزینه جهت پوشش سردخانه‌ها و یخچال‌های صنعتی می‌کند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر از تولید کنندگان معتبر ساندویچ پانل به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل ماموت مراجعه فرمایید.از همراهی شما سپاسگزاریم

ساندویچ پانل دیواری شرکت کیان پانل