ساندویچ پانل در قزوین

ساندویچ پانل ماموت در استان قزوین:

در این مقاله در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان قزوین اطلاعاتی در اختیار علاقمندان قرار خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان قزوین با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل در قزوین از مصالح ساختمانی بسیار پر اهمیت است.که به آن خواهیم پرداخت،اما لازم است بدانیم که شهر قزوین یکی از قدیمی ترین شهر های ایران است. که قدمت آن به ۱۰۰۰۰ سال قبل بر می گردد،این شهر و استان در اصل دارای شهرک های صنعتی فراوانی مانند:

  • شهرک صنعتی آبیک
  • شهرک صنعتی حیدریه
  • شهرک صنعتی کاسپین

و …. می‌باشد. تمام شهرک های صنعتی قزوین از ساندویچ پانل ماموت استفاده می‌کنند. این شهرک های صنعتی به دلایل فراوانی چون ضد زلزله و ضد حریق بودن ساندویچ پانل را انتخاب می‌کنند. ساندویچ پانل عایق بسیار قوی سرما و گرماست و به همین دلیل برای صرفه جویی در مصرف انرژی در طولانی مدت به خصوص در : سردخانه‌ها و گرم خانه‌ها بسیار کاربرد دارد.

ساندویچ پانل همچنین عایق قوی صوت و حرارت و رطوبت است که دلیل استفاده در ساخت ویلاهای پیش ساخته در شمال کشور را همین موضوع توجیه خواهد کرد زیرا از ورود رطوبت،حشرات،اتلاف انرژی های حرارتی و…جلوگیری می کند.

ساندویچ پانل به دلیل دقت بالایی که در ورود و خروج آلاینده‌ها، گرد و غبار و سرما و گرما به داخل ساختمان دارد در ساختمان‌ها و سوله های صنعتی و تولیدی بسیار استفاده می‌شود بخصوص در تولیدی‌ها به دلیل نسوز بودن در شهر قزوین از ساندویچ پانل ماموت بسیار استفاده می شود. ساندویچ پانل در استان قزوین بسیار پر کاربرد است بنابراین شرکت ماموت در پخش و نصب ساندویچ پانل ماموت در قزوین بسیار فعال بوده و در این شهر شناخته شده می باشد. در شهر قزوین از انواع  ساندویچ پانل سقفی  و دیواری استفاده می کنند به طوری که می توان انواع ساندویچ پانل را در این شهر دید.

موقعیت جغرافیایی استان قزوین:

استان قزوین یکی از استان‌های شمال غربی کشور به مرکزیت شهر قزوین است. این استان با در اختیار داشتن تنها ۱ درصد از وسعت کشور ۵ درصد از اقتصاد کشور را در اختیار دارد قزوین در زمان صفوی ، پایتخت ایران بوده است و به همین دلیل دارای موزه‌ها و مکان های تاریخی بسیاری می‌باشد. این استان یکی از مناطق تولید انبوه فندق ، پسته ، ذغال اخته ، انگور و کشمش است. استان قزوین به دلیل نزدیک بودن به تهران  و دارا بودن ۳۴۰۰ واحد تولیدی چهارمین استان صنعتی کشور است ،و رتبه نخست بیشترین افراد شاغل را دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان های شمالی و غربی کشور و نزدیکی به پایتخت و همچنین برخورداری از چندین شهر صنعتی دارای جایگاه ویژه ای در زمینه صنعت کشور است. فعالیت واحدهای صنعتی از دوران صفویه در این استان آغاز شده است و با گذشت زمان مراحل رشد را طی نموده است. از طرف دیگر طراحی و احداث شهر صنعتی البرز-قزوین و نیز آغاز فعالیت صنایع از سال۱۳۴۶ در این استان ،باعث شده که در حال حاضر استان قزوین به عنوان یکی از قطب های صنعتی و مهم کشور مطرح شود.

در این استان ده‌ها شرکت و کارخانه و واحدهای صنعتی مختلف و معتبر مشغول فعالیتند از جمله شرکت پایاب صنعت آسایش آبیک، رعد آسای البرز ، آذر آسا ، ماشین سازی و سازه های صنعتی آستو ، مبنا گستر الکترونیک ، کارخانه اسکلت فلزی شرکت سیف بنا، شرکت توسعه تجارت کوهبنان ، تولید و بسته بندی قارچ ، شرکت روغن موتور دیزل بندر جنوب ، صنایع بسته بندی بقا الموت.

هم اکنون نام این استان کشورمان با ۸ شهرک صنعتی:

  • شهرک صنعتی کاسپین
  • شهرک صنعتی الوند
  • شهرک صنعتی لیا
  • شهرک صنعتی آبیک
  • شهرک صنعتی حیدریه
  • شهرک صنعتی آراسنج
  • شهرکصنعتی حکیمیه
  • شهرک صنعتی خرمدشت

دو شهرک در دست احداث (بنام قزوین۲ و شال) و همچنین ۳ ناحیه صنعتی (الموت ، نیکوییه ، بویین زهرا) و بیش از ۸۰۰ شهرک صنعتی به عنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور مطرح است. علاوه بر نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت از واحدهای صنعتی مطرح در استان قزوین می‌توان به شرکت سیلیس البرز، مهرام، کاشی پارس، لوازم خانگی پارس، فولاد قزوین، شیشه قزوین، هفت الماس، سرامیک البرز اشاره کرد.

اشاره کرد. به دلیل رونق اقتصادی این استان استفاده از سازه‌های آماده نظیر:

رواج بسیار دارد .از این سازه‌ها نه تنها در ساخت واحد های تولیدی، سوله‌ها و کارخانه‌ها استفاده دارد. بلکه در ساخت ساختمان‌های شخصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این صورت که از دیوار پیش‌ساخته به جای دیوار های سنتی و از کناف جهت زیباسازی داخلی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. از جمله شرکت هایی که در این منطقه فعالیت بسیار زیاد دارد،شرکت ماموت است. این شرکت تولید کننده انواع: ساندویچ پانل ، کانکس و دیوار پیش ساخته است.که به دلیل استقبال مردم از این سازه‌ها در این منطقه بازار مناسبی دارد. برای مشاهده برخی از پروژه‌های ساندویچ پانل ماموت در سراسر کشور اینجا کلیک کنید.

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در قزوین:

ساندویچ پانل، کانکس، کناف، ورق و دیگر محصولات شرکت ماموت جایگاه خود را در شهرک های صنعتی و کارخانه‌ها و شرکت های استان روز به روز بالا تر برده و استفاده از آن متداول تر می شود. استفاده از محصولات مجتمع صنعتی ماموت تنها به شهرک های صنعتی محدود نمی شود، بلکه در : مجتمع های صنعتی، مسکونی و حتی برای اتاق های حمل بار کامیون‌ها نیز از محصولات با کیفیت شرکت ماموت معمول گردیده است .

در توضیح این محصولات باید گفت :

اتاق حمل بار :

به اتاق هایی گفته می شود،که محصول حمل و جابجایی بار هستند .این اتاق‌ها در شرکت های مختلفی تولید و به فروش می رسد یکی از شرکت های تولید کننده‌ی اتاق حمل بار ، شرکت ماموت است. که یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه‌ی ساخت و نصب انواع اتاق‌ها است اتاق حمل بار ماموت که بر روی شاسی انواع کامیون‌ها نصب می شوند بهترین گزینه برای حمل و نقل کالاهای تولیدی می باشند. این اتاق‌ها دارای ویژگی هایی چون سبک بودن ، استحکام بالا و عایق بودن در برابر سرما و گرما می باشند برای جابجایی بار در سطح شهر و بیرون شهر از اتاق های حمل بار شرکت ماموت استفاده می شود.

از اتاق های حمل بار ماموت می‌توان برای ماشین های اسکانیا ، ایسوزو ، هیوندا کروز ، فوتون ، نیسان ، بنز ، خاور ، آمیکو ، ولوو ، کاویان ، رنو ، مان ، بادسان ، ایویکو ، زامیاد ، آذرخش ، وانت نیسان و …استفاده کرد.

نمایندگی شرکت ماموت در سطح کشور و در شهرستان های استان قزوین :

شهرستان قزوین، شهرستان آوج، شهرستان بویین زهرا، شهرستان البرز، شهرستان آبیک، شهرستان تاکستان

جهت کسب اطلاعات بیشتر از لیست نصابان معتبر ساندویچ پانل به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل سازان مراجعه فرمایید.