ساندویچ پانل

هدف از نوشتن این مقاله توضیحاتی در مورد ساندویچ پانل مرغوب است. لذا در صورتی که میخواهید در مورد ساندویچ پانل مرغوب اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می‌کنیم با ما در این مقاله همراه باشید.

ساندویچ پانل

از سالها پیش که پانل ها تولید شده و مورد استفاده قرار گرفتند، ساندویچ پانل با ظاهری ساده اما پرکاربرد بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و در شرایط آب و هوایی متفاوت و با وجود هر نوع اقلیمی از آنها در سازه های مختلف استفاده می شود.این محصول با پیدایش خود بسیاری از مشکلات را حل کرده و کاربرد آن در سازه های پیش ساخته و ویلاهای پیش ساخته بیش از سایر موارد است هرچند تفاوتی بسیار زیاد بین یک ساندویچ پانل مرغوب و یک ساندویچ پانل تقلبی وجود دارد که باید به هنگام خرید اطلاعاتی درباره ساندویچ پانل داشته باشیم و محصولات آن را بشناسیم تا انتخابی مناسب و خریدی مطمئن داشته باشیم.

ساندویچ پنل ها دارای سه جز می باشند. دو جز آن که همان لایه های بیرونی یا ورق های فلزی است می تواند از جنس آلومینیوم، آلوزینک، گالوانیزه باشد و لایه میانی آن که همان هسته ساندویچ پانل است از جنس های مختلف می تواند تشکیل شود زیرا بنا به استفاده آن در مناطق مختلف و همینطور نوع کاربرد آن باید از جنسی تشکیل شود که مناسب آن شرایط باشد. جنس هسته ساندویچ پنل از پلی یورتان، پلی استایرن، اکس پی اس، پشم سنگ یا پشم شیشه می باشد.

 ویژگی های ساندویچ پانل

• تنوع در رنگ و اندازه

• وزن پایین و سبک بودن آن

• اجرا و نصب سریع و راحت

• قابلیت بازیافت و استفاده مجدد آن

• حمل و نقل و جابجایی آسان و راحت

• مقاومت در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی، خوردگی

• مقاومت درمقابل حوادثی نظیر زلزله، باد، طوفان، رانش زمین، سیل و …

 

انواع ساندویچ پنل

 

اگر بخواهیم از دیگر انواع ساندویچ پانل که کاربردشان به نسبت پانل سقفی و پانل دیواری کمتر است نام ببریم می توان ساندویچ پانل سردخانه ای، پانل مخصوص سرویس های بهداشتی، کانکس، سوله، کانتینر، پست نگهبانی، ساختمان های اداری، هتل ها و نمازخانه ها، ویلا های پیش ساخته و … را نام برد.

شرکت ماموت

با بهره گیری از دانش افراد مجرب و خبره و با مجهزکردن شرکت به انواع دستگاه های تولید ساندویچ پانل، شرکت ماموت بسیاری از محصولات ساندویچ پانل را در کوتاه ترین زمان ممکن تولید و به دست صاحبش می رساند. با تحویل فوری ساندویچ پانل و نصب سریع آن در محل اجرا بسیاری از نیازهای مشتریان برطرف می شود. قیمت نصب ساندویچ پانل با توجه به شرایط خاص تعیین می شود که بسیار قابل توجه از قبل از هرگونه اقدامی جهت تهیه پانل مورد نیاز خود از مشاوره رایگان ما در این زمینه بهره مند شوید.