در این مقاله ساندویچ پانل ارزان – قیمت پانل ساندویچی در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ساندویچ پانل ارزان با توجه به کیفیت پنل ها قیمت گذاری می شود.به عبارت دیگر قیمت پانل با توجه به نوع عایق،کیفیت و شرکت سازنده افزایش و یا کاهش پیدا می کند.اگر شما به دنبال یک ساندویچ پانل ارزان هستید ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ پنل های درجه دو بروید.

قیمت ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل ارزان

قیمت ساندویچ پانل ارزان با توجه به نوع ورق های کاربرده شده و عایق میانی قیمت گذاری می شوند.یکی از عوامل موثر دیگر بر قیمت ساندویچ پانل میزان متراژ پروژه مورد نظر می باشد.می توان گفت که اگر از مصرف اضافی ساندویچ پنل در سازه بکاهید خود نیز یک عامل موثر برای کاهش هزینه ها می باشد.نصب و اجرای ساندویچ پانل دیگر عامل موثر در کاهش قیمت پنل های می باشد.بی شک هر هرچه زمان اتمام پروژه کمتر باشد هزینه تمام شده برای شما کمتر خواهد بود.مواد به کاربرده شده در ساندویچ پانل ها عاملی مهم در تعیین قیمت این مصالح می باشد.

ساندویچ پنل ارزان

ساندویچ پانل ارزان با توجه به عوامل متعددی قیمت گذاری می شود. به طور مثال میتوان گفت به کاربردن مواد عایق مثل پلی استایرن به دلیل کاربرد کمتر و دانسیته کمتر از قیمت ارزان تری نسبت به انواع دیگر برخوردار می باشد.عایق ساندویچ پانلها از از مواد گوناگون مانند پلی اورتان ، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند. هرچه عایق پانل ها از کیفیت پایین تری برخوردار باشد ساندویچ پانل ارزان تر خواهد بود.

ساندویچ پنل ماموت

ساندویچ پانل یک نوع مصالح پیش ساخته برای مصارف گوناگون در زمینه صنعت ساخت و ساز می باشد. در حال حاضر ساندویچ پنل ماموت جدیدترین مصالح ساختمانی می باشد.این مصالح دارای دو لایه ورق که میانه از یک لایه نرم به نام عایق تشکیل شده، تولید شده است.به علت استفاده از مواد سبک در هسته این پانل‌ها، وزن پانل به شدت کاهش می‌یابد.یک دیوار ساندویچ پانلی در مقایسه با نمونه دیوار سیمانی یا آجری گاه تا ۵۰ برابر سبک‌تر است.این مسئله به ویژه در سبک‌سازی بنا، مقابله با زلزله و کاهش هزینه زیرسازی بسیار مهم است.

فروش ساندویچ پانل ارزان

فروش ساندویج پانل در چند ماه گذشته به دلیل نوسانات بازار با تغییرات قیمتی زیادی روبه رو بوده است .به همین منظور مشتریان به دنبال پانل های ارزان قیمت هستند و بازار فروش ساندویچ پانل ارزان داغ تر از گذشته شده است.عوامل موثر در کیفیت پنل هاتاثیر بسزایی روی قیمت ساندویچ پنل می گذارد.در مقایسه کیفیت و قیمت مشخص است که هرچه کیفیت بیشتر باشد با افزایش قیمت رو به رو خواهیم شد.فروش ساندویچ پانل ارزان با توجه به شرایط کنونی بازار افزایش فروش رو به رو شده است.

ساندویچ پانل دست دوم

ساندویچ پانل دست دوم یکی از راههای کاهش هزینه برای در پروژه های پرهزینه می باشد. امرزوه با توجه به قیمت ساندویچ پانل بسیاری از مشتریان به دنبال ساندویچ پانل دست دوم و یا کارکرده هستند. اما این امر با توجه به اینکه ساندویچ پانل ها بر اساس ساختاری که دارند طبق اندازه مورد نظر مشتریان تولید می شوند، امکان استفاده دیگر از آن محقق نمی شود.

انواع ساندویچ پانل  ارزان

ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح دیگر سبک وزن و در برابر زلزله مقاوم و عایق مناسب حرارتی و برودتی می باشد. ساندویچ پنل ارزان در انواع مختلف به فروش می رسد که میتوان به

  • ساندویچ پانل پلی یورتان
  • ساندویچ پانل اکس پی اس
  • ساندویچ پانل پلی استایرن

اشاره کرد که در ضخامت های مختلف در دو مدل سقفی و دیوار به تولید می رسد.

ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل سقفی ارزان

پانل های سقفی از طرح سفال هایی که در مناطق پر باران برای سقف های شیب دار استفاده می شود، گرفته شده است.پانل سقفی برای انواع سقف های سوله و سقف های شیب دار با کاربرد های گوناگون قابل استفاده است.این پنل ها علاوه بر زیبایی دارای سرعت بالادر نصب می باشند و نیاز به تعمیرات و نگهداری نیز ندارند.ساندویچ پانل سقفی ارزان بسیار شبیه به پانل های دیواری است اما با این تفاوت که دارای ضریب حرارتی پایین تر می باشد.یکی از مزایای مهم این نوع پنل ها وجود ابعاد و ضخامت های مختلف با قیمت بسیار مقرون به صرفه است. صرفه جویی در زمان و هزینه، مقاوت در برابر زلزله، سبک بودن ساندویچ پنل ، عایق گرما و سرما و مقاومت در برابر رطوبت دیگر ویژگی های پنل سقفی است.ساندویچ پانل سقفی به صورت های دو طرف ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو نایلون و یکرو ورق یکرو کاغذ تولید می شوند.

ساندویچ پانل دیواری ارزان

ساندویچ پانل دیواری ارزان جایگزینی مناسب برای تیغه های آجری و مصالح سنتی می باشد.ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوار به کاربرده می شود. نصب آسان ، وزن سبک ، سهولت در نصب و … برخی از ویژگی های ساندویچ پانل دیواری می باشد.این نوع ساندویچ پنل محصولی پیش ساخته برای به کاربردن در دیوار پیش ساخته می باشد.پانل دیواری از سه لایه اصلی که شامل دو قسمت بیرونی و یک هسته عایق می باشد، تشکیل شده است.ساندویچ پانل دیواری از لحاظ ساختاری با پنل های سقفی در نوع برش و گام ها متفاوت می باشد.

ویژگی های ساندویچ پانل دیواری

پنل های دیواری عموما دارای شیب های کمترنسبت به پانل های سقفی به روی بدنه می باشد. ساندویچ پنل دیواری در زمینه ساخت سوله و ساختمان سازی استفاده فراوان دارد. ساندویچ پانل دیواری دارای دو نوع طرح مخصوص شیار دار و موج های ریزدار می باشد. پنل دیواری همانند پانل های سقفی از فلزهایی مانند آلوزینک، آلومینیوم و گالوانیزه ساخته شده است.

مشخصات ساندویچ پانل دیواری

ورق آلوزینک (روی و آلومینیوم) ضخامت 0.5 الی0.7 میلیمتر، عرض ثابت 1.08 متر، طول بین 2 تا 12 متر طبق سفارش مشتری ورق آلومینیوم پیش رنگ ضخامت 0.5 الی0.7 میلیمتر، عرض ثابت 1.08 متر، طول بین 2 تا 12 متر بر اساس سفارش مشتری ورق گالوانیزه ضخامت ضخامت 0.5 الی0.7 میلیمتر، عرض ثابت 1.08 متر طول بین 2 تا 12 متر براساس سفارش مشتری

مزایای ساندویچ پانل

  • عایق در مقابل حرارت،برودت و رطوبت و صدا
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت بندی ساختمان
  • افزایش عمر مفید سازه
  • مقاوم در برابر زلزله
  • سرعت حمل و نقل و سهولت نصب در ارتفاع
  • حمل و نقل آسان
  • امکان حمل و بکارگیری پانل‌های ساندویچی در مناطق صعب‌العبور جهت احداث ساختمان بدون نیاز به کارگران متخصص.
  • دستیابی به فضای مفید بیشتر به‌علت ضخامت ناچیز دیوارهای پانل ساندویچی.
  • آزادی عمل در اجرای طرح‌های متنوع به علت انعطاف پذیری قطعات پیش ساخته پانل‌های ساندویچی.
  •  صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت ساختمان‌های بلند
  • صرفه جویی در هزینه تهویه مطبوع ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل حرارت در نتیجه صرف انرژی کمتر.
  •  افزایش عمر مفید ساختمان و دستگاه‌های تأسیساتی آن.
  • عدم نفوذ نسبی آلودگی صوتی و ایجاد آرامش برای ساکنین ساختمان در شهرهای بزرگ.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پنل ماموت روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *