ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون:

یکی از انواع ساندویچ پانل های دیواری که بیشتر برای پوشش کف سردخانه‌ها استفاده می‌شود ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون می‌باشد.تفاوت این ساندویچ پانل‌ها با انواع دیگر این محصول استفاده از نایلون بجای ورق‌های فلزی در دو طرف پانل است. این مورد موجب سبک شدن وزن پانل‌ها می شود.

نصب ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون بسیار ساده و سریع است و در پایان سطح پانل را بتن ریزی می کنند.بتن‌ریزی باعث کاهش میزان انتقال حرارت در سردخانه‌های ثابت می‌شود.از دیگر کاربردهای ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون استفاده در پوشش سقف و دیوارهای ساختمان به ویژه سقف‌ کاذب است. که به عنوان عایق‌ صدا و حرارت استفاده می شود.ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون یکی از محصولات صنعتی و بروز است که می تواند جایگزین خوبی برای مصالح سنتی پرهزینه و کم کاربرد باشد.

ساندویچ پانل دو رو نایلون سردخانه ای

مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری دو رو کاغذ یا نایلون:

یکی از انواع ساندویچ پانل های تولیدی شرکت های معتبر می‌توان به ساندویچ پانل دورو کاغذ یا نایلون اشاره کرد اشاره کرد. از کاربرد های آن می‌توان به عایق حرارتی در پشت بام ساختمان های مسکونی و صنعتی و و کف سردخانه‌ها اشاره کرد.

  • ضخامت : ۱۵ ، ۱۲٫۵ ، ۱۰ ، ۸ ، ۶ ، ۵ ، ۴ سانتیمتر
  • عرض : ۱٫۱۶ متر بصورت ثابت و مفید با در نظر گرفتن ۲ سانتیمتر اورلپ ۱٫۱۴ متر
  • طول: بین ۲ تا ۱۲ متر بسته به انتخاب خریدار

مزیت ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون:

  • نسبت به نمونه‌های مشابه دارای وزن سبک‌تری است
  • در برابر حرارت به عنوان عایق عمل می‌کند
  • به منظور عایق صدا استفاده می شود
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به محصولات مشابه سنتی

ساندویچ پانل یک رو نایلون

معایب ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون:

این نوع ساندویچ پانل علاوه بر مزایایی که گفته شد معایبی نیز دارد که موجب می‌شود برای هر منظوری استفاده نداشته باشد. از جمله معایب آن توانایی تحمل فشار کمتر و عدم مقاومت کافی در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله است.البته مواردی که به عنوان معایب ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون بیان شد به نوعی محدودیت‌هایی برای استفاده از این پانل‌ است. به عنوان مثال نمی توانید از این پانل‌ها برای ساخت سازه‌های ضد‌ زلزله استفاده نمایید. درحالی که این پانل‌‌ها را می توانید به دلیل سبک بودن و خاصیت عایق‌ حرارتی و صوتی برای کف سردخانه‌ها استفاده نمایید.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای دو رو نایلون

ساندویچ پانل سقفی یک رو ورق یک رو نایلون:

ساندویچ پانل یک‌رو ورق یک‌رو نایلون است.دارای یک طرف ورق :

است. و از نوع ساندویچ پانل سقفی است. در ساندویچ پانل پلی اورتان بدلیل تزریق شدن فوم پلی اورتان ، امکان جدا شدن ورق از فوم وجود ندارد.فوم پلی اورتان با ضریب هدایتی بسیار پایین،از نوع بهترین و عالی‌ترین مواد از نظر عدم انتقال حرارت است.این ساندویچ پانل در ضخامت‌های ۳ الی ۱۵ سانت جهت کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت ساندویچ پانل و سفارش محصول با کارشناسان ماموت گروپ تماس بگیرید و یا به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل ماموت مراجعه فرمایید.

ساندویچ پانل دو رو نایلون