ساندویچ پانل در خراسان شمالی

در این مطلب در مورد تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان خراسان شمالی – بجنورد توضیحاتی خواهیم داد. در صورتی که تمایل دارید در خصوص تولیدکنندگان ساندویچ پانل و کناف در استان خراسان شمالی – بجنورد اطلاعات بیشتری کسب نمایید با ما در این مقاله همراه باشید.

ساندویچ پانل ماموت در استان خراسان شمالی­- بیرجند:

همان طور که میدانید ساندویچ پانل یکی از انواع سازه های پیش ساخته می‌باشد که به دلیل ویژگی های ساختاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. انواع سازه های آماده که در خراسان شمالی توسط شرکت ماموت عرضه می‌شود شامل:

است که از این سازه‌ها می‌توان در ساخت موارد زیر استفاده کرد:

  • ساختمان‌ها
  • سوله‌ها و سیلوها
  • کارخانه‌ها
  • سردخانه
  • اتاق تمیز

موقعیت جغرافیایی استان خراسان شمالی:

استان خراسان شمالی به مرکزیت شهر بجنورد در شمال شرق ایران است. بزرگترین شهر استان به غیر از مراکز شهرستان شهر درق است. استان خراسان شمالی از تقسیم استان بزرگ خراسان سابق ایجاد شده است.

و هم اکنون دارای ۶ شهرستان بنام های:

  • بجنورد
  •  مانه و سملقان
  •  جاجروم
  •  فاروج
  •  شیروان
  • اسفراین

است.که در این میان بجنورد مرکز این استان است .

خراسان شمالی از نظر ناهمواری‌ها به دو بخش :

۱) نواحی کوهستانی ۲) پست و هموار تقسیم می‌شود.

این استان با مصوبه دولت در سال ۱۳۸۳ و پس از تقسیم استان خراسان به سه استان، ایجاد شد. مساحت این استان ۲۸۴۳۴ کیلومتر مربع است که از این نظر پانزدهمین استان ایران و جمعیت آن ۸۱۱۵۷۲ نفر می‌باشد. بجنورد پرجمعیت‌ترین شهر استان خراسان شمالی است و شهر درق به غیر از مراکز شهرستان پرجمعیت‌ترین شهر استان خراسان شمالی است. در مطالب سایت درباره ساندویچ پانل و انواع ان توضیحاتی دادیم. این سازه نوعی سازه آماده محسوب می‌شود. استان خراسان شمالی: سرزمینی کوهستانی با دشت های حاصلخیز و محصور بین دو رشته کوه کپه داغ در شمال، آلاداغ و شاه جهان در جنوب قرار دارد.بلندترین قله استان «سالوک» نام دارد که ارتفاع آن نزدیک به ۳۰۰۰ متر است . موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی متنوع در استان خراسان شمالی زمینه مساعدی را جهت انجام امور کشاورزی و دامپروری برای اهالی این خطه به وجود آورده است. وجود رودخانه دایمی اترک، چشمه‌ها و منابع آب فراوان از دیگر عوامل موثر در رونق کشاورزی و دامپروری منطقه است .

کشاورزی از اصلی ترین فعالیت اقتصادی استان به شمار می آید که به دو گونه است: سنتی و نیمه صنعتی رواج دارد.

در بخش محصولات کشاورزی آن می توان: به پنبه، گندم، جو، زیره، حبوبات، سبزیجات، گیاهان صنعتی، جالیزی و علوفه

و در بخش محصولات باغی می توان: به آلو، گیلاس، آلبالو، انگور و سیب اشاره کرد.

به دلیل وجود مراتع غنی، دام داری در این ناحیه از رونق خاصی برخوردار است که به دو صورت دام داری ساکن و دام داری نیمه کوچ نشینی رواج دارد. البته در کنار دام داری پرورش زنبور عسل، کرم ابریشم و مرغ نیز صورت می گیرد.

فعالیت مردم این استان فقط محدود به بخش کشاورزی و دامپروری نمی شود بلکه وجود مجتمع‌ها و صنایع دیگر نظیر مجتمع پتروشیمی، کارخانه سیمان و کارخانه‌های پلاستیک بجنورد، مجتمع فولاد اسفراین، کارخانه آلومینیومی جاجرم، نیروگاه برق، کارخانه قند و کارخانه الیاف شیروان، کارخانه‌های متعدد پنبه پاک کنی، صنایع غذایی، کشاورزی، ساختمانی و … بر زندگی مردم این سرزمین تاثیر بسزایی دارد.

یکی از مهم‌ترین مشکلات صنعت در استان خراسان شمالی؛ مشکل بازاریابی و به فروش نرسیدن محصولات است که واحدهای تولیدی را با مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه کرده است.

مشکل دیگری که از سوی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران به وجود آمده است ، ظهور بنگاه‌های زودبازده و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی بدون دارا بودن دانش و توان لازم برای تولید و فعالیت در آن حوزه می باشد .اما با وجود این مشکلات شرکت ماموت با محصولات با کیفیت خود بازار های این استان را در دست گرفته است .

استفاده کرد.به صورتی که هزینه و زمان ساخت را بسیار کاهش می‌دهد‌،که بهره وری بیشتری نسبت به سازه‌های سنتی دارد. در مرکز این استان صنایع بسیاری در حال ساخت و راه اندازی هستند . می‌توان در ساخت این بنا و ساختمان‌ها از سازه های آماده نظیر ساندویچ پانل و کانکس و دیوار پیش ساخته و … استفاده کرد. از جمله شرکت هایی که در زمینه ساندویچ پانل و دیوار پیش ساخته و کانکس در استان لرستان فعالیت دارد می‌توان به شرکت ماموت اشاره کرد . این شرکت امکان ساخت ساندویچ پانل و دیوار پیش ساخته و کانکس های باکیفیت با بهترین مواد اولیه موجود در بازار و با قیمت مناسب را دارد . افرادی که در این شرکت کار می‌کنند دارای چندین سال تجربه و بسیار آموزش دیده هستند. در زیر برخی از شهر های مهم استان خراسان شمالی را مشاهده می‌کنید.

بجنورد ، شیروان ، اسفراین ، مانه و سملقان ، جاجرم ، فاروج ، گرمه ، راز

برای مشاهده پروژه های ساندویچ پانل ماموت در سراسر کشور اینجا کلیک کنید.

نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت در خراسان شمالی:

از نمونه محصولات شرکت ماموت می‌توان به انواع ساندویچ پانل ،‌ انواع ورق ، کانکس ،‌ سوله ، کناف ، اتاق یخچالی ، اتاق حمل بار اشاره کرد. یکی از انواع کانکس‌ها ، کانکس نگهبانی می باشد. کانکس نگهبانی جهت استقرار نیروی نگهبان درون آن ساخته می‌شود که به آن کیوسک نگهبانی هم گفته می‌شود.این کانکس‌ها را می‌توان با دیوار پیش ساخته ساخت .

گاهی در بخش هایی از شهر یا جلوی ساختمان‌ها، یا بیمارستان‌ها، یا حتی جلوی ورودی پارکینگ نیاز به استقرار یک نیروی نگهبانی می باشد که کنترل ورود و خروج و نظارت را داشته باشد. گاهی نیز همین کانکس نگهبانی در یک مجتمع مسکونی مورد نیاز می باشد که در ورودی مجتمع قرار گرفته و علاوه بر کنترل ورود و خروج، گاهی سرایدار ساختمان نیز می تواند در آن مستقر شده و در صورتی که ابعاد کانکس کمی متناسب باشد می‌تواند محل زندگی سرایدار ساختمان نیز در نظر گرفته نشود. کانکس نگهبانی همچنین می تواند در ورودی بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها به عنوان بخش حراست و نگهبانی مورد استفاده قرار گیرد.

نمایندگی شرکت ماموت در سطح کشور و در مراکز شهرستان های استان خراسان شمالی : بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج ، جاجروم، مانه و سملقان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از لیست نصابان معتبر ساندویچ پانل به صفحه مربوطه در سایت ساندویچ پانل سازان مراجعه فرمایید. با ما همراه باشید