شرکت اصفهان صنعت ماموت

اصفهان صنعت
اصفهان صنعت
شرکت اصفهان صنعت توسط مهندسین خلاق اصفهان در سال 1387 در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت ابتدا صرفا واردکننده کانکس‌های پیش‌ساخته از کشورهای خارجی بود،اما رفته رفته در سال 1390 اقدام به تولید کانکس در کنار واردات کانکس نمود. با شدت گرفتن تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار قیمت کانکسهای وارداتی این شرکت به سرعت افزایش یافت. به صورتی که دیگر قابل رقابت با شرکت‌های تولید کننده داخلی نبود. این شرکت از واردات کانکس صرف نظر کرد،و اقدام به افزایش تولید کانکس‌های خود نمود. اما به دلیل عدم تخصص کافی و عدم انعطاف‌پذیری در این زمینه موفق نبود،و تعداد کانکس‌های این مجموعه در طول سال کمتر از 200 کانکس است. که در مقایسه با سایر شرکت‌ها،تولید بسیار کمی است. همان‌طور که در مطالب سایت مشاهده کردید،کانکس‌های ساخته شده است،با ساندویچ پانل بهترین نوع کانکس است.

.اما هزینه ساخت این کانکس‌ها بسیار زیاد است،و برای مصارف شخصی امکان خرید و سفارش آن وجود ندارد

.بسیاری از مشتریان نیاز به کانکس‌های اماده دارند،که در کمترین زمان ممکن اماده تحویل شود

اما این شرکت به دلیل نداشتن،خط انبوه تولید،و نداشتن جایگاهی برای انبار کانکس‌ها امکان براورده کردن نیاز این گونه مشتریان را ندارد.

شرکت های تولید کننده کانکس:

شرکت ماموت پانل

 

شرکت میهن کانکس

 

شرکت پیش ساخت کانتین

 

شرکت تجهیز کانکس

 

لیست قیمت کانکس

با توجه به اینکه شرکت اصفهان صنعت جزء اولین شرکت هایی است که سازه های پیش ساخته ای مانند کانکس را تولید میکند انتخاب و خرید کانکس های پیش ساخته گزینه مناسبی برای ان دسته از افرادی است که قصد خرید سازه های ظیش ساخته را دارند. جهت درایفت اطلاعات بیشتر در مورد کانکس و سازه های پیش ساخته و به طور کلی شرکت اصفهان صنعت می‌توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات لازم را دریافت نمایید.