ساندویچ پانل در یک نگاه

ساندویچ پانل در یک نگاه

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل از ترکیبات سبک و ترکیبی تشکیل شده که از دو طرف به ورق آلوزینک یا گالوانیزه محصور شده باشد و داخل آن لایه ای عایق معمولا از جنس پلی اورتان و بعضا هم از جنس پلی استایرن و پشم شیشه تولید گردد.

ادامه مطلب

ss

نحوه تشخیص ساندویچ پانل بی کیفیت و تقلبی

نکته مهم در خرید هر محصول ، اطلاع از کیفیت و اصل بودن آن است. متاسفانه  اخیرا با رشد شرکت های اقماری و به کارگیری دستگاه های بی کیفیتو خط تولید چینی نامرغوب و تبلیغات فزاینده باعث لطمات جدی به پیکره تولید ساندویچ پانل و انواع آن گردید.

ادامه مطلب

sandwichpanel-siman-(1)

کدامیک مقرون به صرفه تر است ؟ ساندویچ پانل یا مصالح بنایی دیگر(با محاسبات)

ساندویچ پانل از لحاظ قیمت و از نقطه نظر سرعت اجرا و تمیز کاری به مراتب ارزانتر و سریعتر و مناسبتر از مصالح سنتی میباشد.همانطور که میبینید عمده دیوار های سنتی و با مصالح بنایی از نظر هزینه اجرا از دیوار های با ساندویچ پانل پر هزینه تر اجرا خواهند شد.

ادامه مطلب

Capture

 نحوه تولید ساندویچ پانل (کلیپ مراحل تولید ساندویچ پانل)

جهت آشنایی شما با نحوه تولید ساندویچ پانل کلیپی کامل از مراحل تولید پانل قراردادیم.

جهت مشاهده کلیپ روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

Capture

ویدئو آموزشی نصب ساندویچ پانل (مراحل نصب پانل)

یکی از ویژگی های مهمی که ساندویچ پانل را از سایر سازه ها متمایز میکند سهولت نصب است . در نصب ساندویچ پانل باید به نکاتی توجه نمود که میتوانید در کلیپی که در سایت قرار دادیم مشاهده بفرمایید. 

ادامه مطلب

villa

ویلای فوری – ارزان – سبک با ساندویچ پانل

امکان ساخت ویلا با انواع مصالح وجود دارد اما یکی از بهترین موادی که میتوان با آن یک ویلای سبک و فوری و کم هزینه و ارزان ساخت ، ساندویچ پانل است.

ادامه مطلب

price-list

لیست قیمت و فروشندگان معتبر ساندویچ پانل

قیمت انواع ساندویچ پانل براساس ضخامت و نیاز مشتری متفاوت خواهد بود. علاوه بر این نوسانات قیمت در بازار را هم میتوان دلیل عدم ارائه قیمت روز اشاره کرد.

ادامه مطلب